原帖由 yty 於 2007-4-1 01:43 發表

HxBDC呢個小朋友地攤講換偈講到似層層
話部車起步好左好多
不過唔肯定部車有冇換左另外一副吉偈

換康偈就冇乜可能喇

唔知星期一有冇時間坐下呢

I don't believe....

Where the engine comes from?
Can te chassis withstand such a high horsepower and touque engine without suitable modification?

Such a fraud can be treated as a April Fool.

*I'm a BM there...

TOP

原帖由 KZ4977 於 2007-4-1 13:52 發表

I don't believe....

Where the engine comes from?
Can te chassis withstand such a high horsepower and touque engine without suitable modification?

Such a fraud can be treated as a April ...

部車前兩日就已經返出黎
應該唔會係愚人節禮物
如果真係換左康偈, 連個波箱都要換埋
851.2--->863.3

TOP

原帖由 superyhk 於 2007-3-31 11:08 發表
7065已復出行7號

*強烈抗議板主無理LOCK舊post

可以投訴,當年晌友台被鎖文都有投訴,回覆如下:

此篇回文數已經過多,並且從發文至今已超過3年以上,
為結省網路資源,就此鎖文,若真要討論此主題,請重新發文,謝謝!

TOP

原帖由 reXxx 於 3/31/07 08:25 AM 發表
點會lock ge


雞仔鎖的, 佢都鎖左我個 BG4 post
話太舊

可能真係太舊啦

TOP

原帖由 akwan 於 2007-4-1 04:03 發表

tw 西鐵 ?

No is TAi Wai 馬鐵

TOP

原帖由 靜止 於 2007-3-31 23:47 發表

需否先經板友申請及批准?
講笑,唔好介意
AD1就快玩完了.....
荔廠快快拎番AD1啦


未經確定是否康偈呢?



......

另問下圖實際位置o係 ...

.........

TOP

原帖由 dom 於 2007-4-1 17:03 發表


雞仔鎖的, 佢都鎖左我個 BG4 post
話太舊

可能真係太舊啦

咁 OK o既,唔使死得不明不白……

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 靜止 於 2007-4-1 20:05 發表
咦,如果手多多,錢又嫌多
M11-235E又如何?  

隔左咁多代
唔肯定裝到

或者可以咁
[發夢]買副ISL偈
好似澳洲批ML咁
打住「環保熱狗」既旗號
試行357年......[/發夢]

TOP

原帖由 靜止 於 2007-4-1 20:05 發表

下圖o既有否掛過該線?

As what I remember, there is an "Reservior Olympian" in 67M in my Junior Secondary stage.

Most probably it's her.

Still can remember the day of Olympians and MCWs, especially EH2968 / EH4312.

TOP