ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
快快減吧 camry hybrid 成3X個 好貴呀 lovercharlene 發表於 2015-3-13 11:58
TOP
CT200 sit ship, killed by A200. Mitsume 發表於 2015-3-13 09:45
lovercharlene 當前離線
Banned
franklee006 當前離線
進階會員
CT200h 馬力真係 .... 淨得慳油 ckkong97 發表於 2015-3-13 12:49
正宗球迷 當前離線
佢唔減價hybrid 應該會無人買... ckkong97 發表於 2015-3-13 07:35
無左環保車退稅... 42-43 萬... 再加首次登記稅....加到接近50 萬... 搵鬼買... ... ckkong97 發表於 2015-3-13 12:48
Oops 當前離線
『魚樂部』
係,最大劑係呢堆車,個價係標有優惠先咁貴,冇哂即係迫人用番油車 via HKEPC Reader for Android ... 正宗球迷 發表於 2015-3-13 15:13
渣得慢就係。。快少少都一樣食。我去試渣過 via HKEPC Reader for Android franklee006 發表於 2015-3-13 14:45