家陣樓主好似 道理 , 法則 , 人情 邊樣啱駛就攞邊樣嚟講 ! 實在好難傾架 . . . . 不如 . . . . 支 ...
killer_queen 發表於 2015-6-12 16:02 
其實,道路使用,從來不是兩個司機既事,實在是眾人之事,避免發生交通意外安全抵步應是唯一目的,一撞車就全部人都輸,平常在討論區見到很多對家輸對家贏等討論,並不健康。
道路使用並不是兩個司機搏弈,會有一個終於變贏,登上頒獎台,所以有必要睇下邊個啱邊個唔啱咁,文字層面上去估算司法結論,與其選擇撞車收場,然後交俾交通法醫頭痛一翻咁去”驗屍“,不如盡力減少“枉死”個案。
p.s. 賽車運動又作別論。 |