個個人能力不同, 有人學游水學蹓冰半個鐘學識, 有人學足幾十堂都唔識, 你問人一個識游四式的人, 點學自由 ...
mo9394 發表於 2016-3-11 11:46 
果次是第一次考街試,果個師傅咩都無教我,我係無師自通.考果個過程又唔清楚,
開車行近去時停左起拍位雪糕筒邊,我未準備好,考官話你停左唔可以在向前,我話未得,考官都唔比,結果肥左,所以第一次就甘肥左.
之後報駕院,因為有少少經驗,第一次表演拍位,駕院師傅看完話無可能點解會肥,我講左過程比佢知,佢話一定比你做準備先會可以拍位,師傅話我唔好彩 |