本帖最後由 waibbchun 於 2016-3-11 10:06 編輯

樓主
其實我都同意樓上
因為D FD都講:識駕車=/=識考試
考試乜都做足...有牌耐好多野會懶左唔做..

題外話刺激下您(其實都刺激我)
話說我上年8月頭衰左,排今年3月21日,開始補鐘
我坐係大堂等..聽到果D衰左GE同學仔係排4月12日....
而家無端端快咁多...多左條快隊?

TOP

雙虛=印住迫力埋佢(自己架車唔洗停晒) 左右冇車 可以出
雙實=停晒車拉埋手掣 左右冇車 從頭做晒起步動作先 ...
bearbear99 發表於 2016-3-10 21:40



    但是雙虛線如果無車情況都唔可以停嗎?因為我明白到大路出小路原理,安全不是最重要嗎?

TOP

考牌停車講落晒HANDBRAKE 嗰隻, 同收到好慢好慢架車接近唔郁有分別.
虛線你覺得無車, 收到好慢就得, 轉 ...
mo9394 發表於 2016-3-11 08:11



    這樣說,我停起虛線上都合理??

TOP

其實正正因為佢齊number先唔應該聽佢講
人地齊牌姐係咩車都舞得掂,而閣下P都未有,情況差太遠... ...
yjfoeg 發表於 2016-3-11 09:46



    點解甘講,就係有齊全部牌照應該相信他嗎,佢唔係就甘1.2號牌,佢係有1.2.3.4.5.6.7.8-20甘長,我都看到眼花...

TOP

樓主
其實我都同意樓上
因為D FD都講:識駕車=/=識考試
考試乜都做足...有牌耐好多野會懶左唔做..

題外話刺 ...
waibbchun 發表於 2016-3-11 09:53



    快期都係排5個月左右,其實駕院慢了,如果出街外補考,二個星期或1個月就可以在考過

TOP

這樣說,我停起虛線上都合理??
btgirl1231 發表於 2016-3-11 11:25


明知無車都停, 唔合理, 但沒有違例, 沒有明顯錯誤, 但係好多餘, 無必要. 唔會即時肥你

但係停車前動作要做足, 做少左例如望鏡, 就多一個錯的機會. 心急, 考試緊張, 你停多一次車, 就多一分危險

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2016-3-11 11:47 編輯
點解甘講,就係有齊全部牌照應該相信他嗎,佢唔係就甘1.2號牌,佢係有1.2.3.4.5.6.7.8-20甘長,我都看到 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-11 11:28


個個人能力不同, 有人學游水學蹓冰半個鐘學識, 有人學足幾十堂都唔識, 你問人一個識游四式的人, 點學自由式, 佢地多數話, 對手爬一爬, 打側身呼吸就得, 你試下係唔係咁易

你泊位都肥, 不是駕駛感强的人, 問駕駛感强的人點渣車, 係問錯人. 佢地未必錯, 但唔適合你

TOP

明知無車都停, 唔合理, 但沒有違例, 沒有明顯錯誤, 但係好多餘, 無必要. 唔會即時肥你

但係停車前動作要 ...
mo9394 發表於 2016-3-11 11:38



    我明白的,師傅同你一樣講法(係好多餘, 無必要. 唔會即時肥你)
我停車一定會望鏡一定做足,我怕一萬,之怕萬一
不過真係好唔多明,多餘真係多餘,但點解做多會比師傅話的,安全不是最重要嗎?沒了安全意息,真係會無左條命

TOP

個個人能力不同, 有人學游水學蹓冰半個鐘學識, 有人學足幾十堂都唔識, 你問人一個識游四式的人, 點學自由 ...
mo9394 發表於 2016-3-11 11:46



    果次是第一次考街試,果個師傅咩都無教我,我係無師自通.考果個過程又唔清楚,
開車行近去時停左起拍位雪糕筒邊,我未準備好,考官話你停左唔可以在向前,我話未得,考官都唔比,結果肥左,所以第一次就甘肥左.
之後報駕院,因為有少少經驗,第一次表演拍位,駕院師傅看完話無可能點解會肥,我講左過程比佢知,佢話一定比你做準備先會可以拍位,師傅話我唔好彩

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2016-3-11 15:24 編輯
我明白的,師傅同你一樣講法(係好多餘, 無必要. 唔會即時肥你)
我停車一定會望鏡一定做足,我怕一萬, ...
btgirl1231 發表於 2016-3-11 13:20


點解無車時出路口, 會無左條命呢
唔係叫你唔望, 係望左安全, 就唔駛停

其實平時行直線, 見到有人, 你覺得佢有機會跑出黎你的行車路線, 都應該慢車, 甚至停車. 咁是否, 你每次見到有人在行人路行緊, 都要停車呢.

你鍾意停就停, 唔好去說服人去認同你覺得 1. 不必要的停車都叫"應該更安全"  2.你朋友考左好多車牌的講法"更正確"

TOP