同意, DCT最大問題都係1-2檔塞車, 加上天氣熱, 係主要磨損原因
如果CVT加TURBO, 高速係跑道操車, 相 ...
gn01119056 發表於 2020-11-25 15:08

Cvt又好特別,佢嗰加減波嗰種感覺很獨一無異。。唔識形容。。唔知會唔會傷車

TOP

我都仲會用加減波,就住楂,同at比講耐用度真係冇得比。。嗰d萬年4at,識壞嘅咩?嘥油d之嘛。。但dsg好玻璃 ...
funny1 發表於 2020-11-25 15:11


你就好啦,我1L行得7-8km。

TOP

Cvt又好特別,佢嗰加減波嗰種感覺很獨一無異。。唔識形容。。唔知會唔會傷車 ...
funny1 發表於 2020-11-25 15:22


日產副 VC-Turbo都係用CVT

TOP

Cvt又好特別,佢嗰加減波嗰種感覺很獨一無異。。唔識形容。。唔知會唔會傷車 ...
funny1 發表於 2020-11-25 15:22



    CVT無段變速, 自己會用最合適既段位
自己手動去加減, 理論上磨損會比自動多
實際上應該分別不大, 除非你多次特登想整壞去
佢都有哂機制防止你去整壞佢

CVT既天敵應該係扭力, 如果短時間加速去CHOK去, 負載高, 長期高速會更易打滑
但係低速轉波, 佢無段變速真係嬴哂, 腳車黎講又細又輕, 成本低, 岩哂塞車用
其實賽車都有用過CVT, 仲嬴過一段時間, 但之後好似BAN左
同埋貨車, 賽車CVT都有加強鋼帶, 但始終有個極限
你唔會見到重型車用CVT, 我唸最多只去到貨VAN七人車
賽車更加經常換零件, 短時間用CHOK爆佢都無所謂
最大問題係加速慢過的士, 即刻無心情

TOP

你就好啦,我1L行得7-8km。
arrychiu 發表於 2020-11-25 15:27

C兄妳嗰架cs點同

TOP