政府偏向減車位等啲人唔揸車

Very funny

via HKEPC Reader for Android

TOP

你加呢樣野,表面睇得兩個原因架姐
1. 政府增加收入
2. 令到少d人可以渣到車

如果係1的話,庫房仲有8000億 ...
實頭 發表於 2021-2-24 17:33


1.就十分認同係錯既
但2.呢師兄我又唔係好認同喎, 香港交通上有好多選擇喎,唔養車大可以call的士,巴士地鐵一樣勁方便, 養私家車真係唔係必需品, 同煙稅道理差唔多, 加多D稅你可以選擇介煙(賣車), 當然或者有其他方法可以令少d人渣車, 不過加牌費真係零成本易達成喎

TOP

1.就十分認同係錯既
但2.呢師兄我又唔係好認同喎, 香港交通上有好多選擇喎,唔養車大可以call的士,巴士地 ...
nkc1989hkjc 發表於 2021-2-24 18:10


如果渣車唔係必需品,咁好多野都唔係

你話所有唔係必需品嘅野都加,合理丫,而家唔係喎
紅酒有冇加稅?
香水做咩唔加稅?無香水出唔到街?
煙仔加就合理丫,本身呢樣野對身體有害,渣車對身體應該無害掛
   
加紅酒稅都無成本架啵

TOP

本帖最後由 TimCook 於 2021-2-24 18:26 編輯
如果渣車唔係必需品,咁好多野都唔係

你話所有唔係必需品嘅野都加,合理丫,而家唔係喎
紅酒有冇加稅?
...
實頭 發表於 2021-2-24 18:21



    如果你有讀過經濟,你應該知道必需品嘅定義。另外,香港政府由英治開始就已經將減少私家車作為政府政策,政策底下就以種種令車主覺得養車係困難嘅方法,去減少或者減慢增長。

TOP

本帖最後由 nkc1989hkjc 於 2021-2-24 18:35 編輯
如果渣車唔係必需品,咁好多野都唔係

你話所有唔係必需品嘅野都加,合理丫,而家唔係喎
紅酒有冇加稅?
...
實頭 發表於 2021-2-24 18:21



你咁講又真係可以咁做喎收紅酒稅香水稅 我支持呀
但你又要諗下個影響先麻, 收嗰D稅,少左人飲酒用香水,咁又有咩得益先?
但少左人揸自己私家車番工放工, 真係可以改善塞車喎

TOP

你加呢樣野,表面睇得兩個原因架姐
1. 政府增加收入
2. 令到少d人可以渣到車

如果係1的話,庫房仲有8000億 ...
實頭 發表於 2021-2-24 17:33



    師兄又講得有道理 支持論點

TOP

如果你有讀過經濟,你應該知道必需品嘅定義。另外,香港政府由英治開始就已經將減少私家車作為政府 ...
TimCook 發表於 2021-2-24 18:23


如果香港有多D師兄呢類人明白就好, 依家個個fd page都吊緊, 睇見就想同人理論

TOP

如果你有讀過經濟,你應該知道必需品嘅定義。另外,香港政府由英治開始就已經將減少私家車作為政府 ...
TimCook 發表於 2021-2-24 18:23

咁即係2啦,加牌費係for減少汽車流量嘅增長,
咁加牌費,即係一個月$200我又想知係會令到養車嘅人覺得困難?
加完無謂之餘又減少唔到汽車流量咁我質疑呢個係一個好方法而值得支持?

TOP

回覆 47# nkc1989hkjc


    冇需要

TOP

回覆 48# 實頭


    咁你睇嘅嘢,又唔可以單單係睇一樣嘅,呢個只係其一姐。

TOP