原帖由 思覺閉失~KV1902 於 2007-4-2 00:11 發表
oh, some reply come out~

ask everybody's opinion~




Really not a bad idea.

TOP

回復 #50 思覺閉失~KV1902 的帖子

Just by you...

TOP

原帖由 KZ4977 於 2007-4-2 00:24 發表
Just by you...


I am so free, so ask u guy's idea~

TOP

回復 #53 思覺閉失~KV1902 的帖子

I need to take UE this morning...

TOP

原帖由 KZ4977 於 2007-4-2 00:37 發表
I need to take UE this morning...



hey~I also~

@marymount~tmr morning take MAN@41A~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問呢架係咪新車黎
係乜野款?

後面有樓梯上去
我係英國見過類似咁既巴士(oxford tube)

本人係新手唔多識巴士

TOP

原帖由 靜止 於 2007-4-2 01:01 發表

ISLe....九公升偈? 最少用ISLe 4 280

兩架爬山S3M好景不常,行走67M時間唔太多已被'閹'

孭番MCW apollo殼? B9確好過B10,水箱位唔需要再開散熱排氣孔
(講到越來越不切實際添 :x ...

揾D丢得既Trident但車尾又無事果D,拎返出來調280匹.

TOP

回復 #58 Henry 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 靜止 於 2007-4-2 01:01 發表
我對荔廠兩架掛60x爬山S3M o既爆炸力及反應睇高幾線

邊兩架

原帖由 靜止 於 2007-4-2 01:08 發表
搵出來做乜?
火龍躉,火燒東隧躉仲存在否?

一早支解左

[ 本帖最後由 yty 於 2007-4-2 01:11 編輯 ]

TOP