我認為樓主都係選返 學院,元朗再考比較好
1黎學院賣點係得果幾條線,2黎你熟D路線,3黎學院D官好似會鬆手d??(相傳)

我都係元朗學院PASS
我記得好似係考宏業東街???唔記得個名了

元朗好似係鴨脷洲外最易的了.....

TOP

所以咪考慮出黎考..
買多D鐘數操囉..
師兄...作為消費者緊係依家要問定多D資料..邊個方案我可以多D ...
benng1hk 發表於 2016-10-29 11:38 AM

我覺得你可以試下排外面學校 因為你外面可以自已排路試 排原知咩試場再去搵學校
佢會安排考開個個場師父教 我去個間講明唔誇區
而且個個師父熟曬邊D重點住 正正常常有心學師父一定會講有咩伏位
我個時去學 第一堂尾 師父都知我渣過車 (不過我個時無提過話有車牌 怕個師父會無心教)
仲有學個時要虛心問 堂堂都問下師父自已表現點 有咩位要改進
唔好懶叻 仲有個時我係問個師父自已准備好可以考未 佢話加堂我都順佢意加左兩堂被多 一千
btw 被多一千好過考多次去排都面成千

TOP

回覆 55# benng1hk


你都講左 同價錢出面係12堂 咁其實就係少左五堂吧
多左果五堂你覺得就可以熟練到新既路線咁你可以試下出去
否則的話 寧願喺元朗搵師父補多幾堂好過~

TOP

回覆  benng1hk


你都講左 同價錢出面係12堂 咁其實就係少左五堂吧
多左果五堂你覺得就可以熟練到新既路 ...
乂雲影乂 發表於 2016-11-1 23:13


仲要計有D CF 呃鐘, 頭頭尾尾食多左十分鐘其實分別不大

TOP

咁我係外國個車牌係1 take pass 香港唔cop牌再之後考都1 take三部份 咁我咪要買6合彩? ...
lyh1993 發表於 2016-11-1 21:56



    其實換個角度諗. 點解D女士要肥咁多次先PASS?
是否因為性別導至運氣不佳所以肥?
還是因為大部份女性對機械操作沒有興趣所以投入心力比男性低?


我相信熟練度=技術
我當年考天光道 一次PASS 所有使費大約8000
D前輩話萬一肥左好麻煩
所以最後操左三十幾個鐘
實當時廿五個鐘師父都話我已經穩陣 不過最好保險操多幾個鐘 (我諗佢都要開飯...)

最終結果以4個輕微問題過關

我有個渣的士既叔父話咁既成績表我可以好好保存佢.
我當初以為佢講笑 我已經掉左份野
係咁多年後見到身邊有朋友肥老我先知原來一次PASS係嘲諷技能

TOP

補充:
我個教車師父後生個陣係渣警車
退休之後教車

TOP

其實換個角度諗. 點解D女士要肥咁多次先PASS?
是否因為性別導至運氣不佳所以肥?
還是因為大部份女 ...
EllisHui 發表於 2016-11-3 19:45


女士差D係生理限制
有實驗做過女士係立體方面係比男士差,個實驗仲俾左男性荷爾蒙位女士食,之後泊車都好左
分析話女士腦部個情感區較男士大,所以其它區域就細D

咁當然後天努力可以補救

TOP

本帖最後由 lyh1993 於 2016-11-3 20:24 編輯
其實換個角度諗. 點解D女士要肥咁多次先PASS?
是否因為性別導至運氣不佳所以肥?
還是因為大部份女 ...
EllisHui 發表於 2016-11-3 07:45 PM

我記得我司苦都有6張野 我考完出黎被分紙佢睇 佢都話我係佢今年教ge學生中第2個 3部份一次過搞掂 我個時係5月尾考 仲叫我一定要介紹佢被人 我係考天光道出太子道西個條線

TOP