我放響屋企個儲物柜咋,因為plus個水箱太大,所以無買
如果一定要放車尾就夠放既(k2 fm),因為我渣福士touar ...
fkjohnny 發表於 2019-12-11 17:46

ching 你買左啦?   都未到 1212

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 shlam 於 2019-12-11 17:59 編輯
我去左megabox 試過k2fm 真係好大水壓。。。
之後再去睇 wu630  但冇得用水試,我估水冇咁勁 但係輕便好 ...
harriswan 發表於 2019-12-11 12:09


我係大陸suning 買.
佢跟2腳扁牛...
要用轉插的

TOP

6/8米會唔會影響部k2 fm變細力咗呢? 唔該晒
因為我有睇到佢話3米係最好,唔會影響個力度(所以佢跟機嗰條係 ...
fkjohnny 發表於 2019-12-11 17:21


加長喉我仲未配
個人認為啲高壓水槍流量唔太大
喉管長度影響唔太大
(總好過喉唔夠長要將壇嘢拖前拉後咁用)

啲水槍有得配啲通渠喉 有15m長

TOP

我用24V 水槍 (在車位放左2粒 12V 水電 再並 - 半年先要叉一次)
NOPSS 發表於 2019-12-11 12:48



    係邊部?

TOP

經過我既研究

k2fm
好處:bar 夠大
壞處:要多d 位置放,充要比較麻煩, 電力好快用哂(又要成部機去充電 ...
harriswan 發表於 2019-12-11 17:49


其實電嚟計,一次夠洗一部車我覺得就夠,我試過k2 fm開到4檔,噴咗5桶水先開始著紅燈就嚟無電,如果開2,3檔,肯定唔止,應該都夠用
(不過呢輪凍凍地,未真正去試下洗車)

TOP

24v洗车高压水泵 <--Tao Keyword

TOP

12V水電好易有 部車打柴個粒 起碼用多1年

TOP

其實電嚟計,一次夠洗一部車我覺得就夠,我試過k2 fm開到4檔,噴咗5桶水先開始著紅燈就嚟無電,如果開2,3檔, ...
fkjohnny 發表於 2019-12-12 15:11

ching 唔係雙12 先買咩,  今日先雙12 ....你咁快收到既 o.o?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 fkjohnny 於 2019-12-13 17:13 編輯
ching 唔係雙12 先買咩,  今日先雙12 ....你咁快收到既 o.o?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
harriswan 發表於 2019-12-12 20:02


京東提前咗做雙十二價,雙十一其實仲平啲,1150人仔,不過嗰時仲研究緊,結果無買到

TOP

洗車的話條高壓喉要8m起先夠長

利申買咗紅M部18Vx2水槍
跟條高壓喉得5m兜唔哂架車四邊 ...
kanduki 發表於 2019-12-11 12:41



  師兄,有無得講多啲,我都想買,大約幾錢,最主要想知道效果如何,本身己經有支Worx,但真係叫做好過無, Thanks!!!

TOP