代表電封裝有少問題 / 不是sealed.
硫酸, 要小心! 手套+用大量清水洗淨 ...
nganshiu 發表於 2020-7-3 16:29



    咁即係似係個電池本身有問題? 或者品質差?

多謝師兄提醒. 我冇為意硫酸, 淨係用紙巾抺左就算...希望冇事...

TOP

咁即係似係個電池本身有問題? 或者品質差?

多謝師兄提醒. 我冇為意硫酸, 淨係用紙巾抺左就算...希 ...
xj_jacky 發表於 2020-7-3 18:19



    用清水抹抹...
電池有6個窿窿,第一次入水用橡膠塞住, 壓力太大時洩氣用.
有D師兄會在使用一段時間後會自己補水, 有D好難拆一拆就爛, 有D比較易可完整裝回.
2:37
https://www.youtube.com/watch?v=1bFUnOq8D38
Varta 難拆
https://www.youtube.com/watch?v=7hTsZFttDgU

流落黎嗰D可能是之前蒸氣洩了出來, 凝結留了在蓋內?

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2020-7-3 21:48 編輯

無能力信心,又口袋有貨.
定期換新電一千幾百乾手淨腳.

咁樣做係愛車?不愛車?
https://www.youtube.com/watch?v=lZEzFP0RwOE

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2020-7-6 09:43 編輯

加水電都唔應該打斜少少就漏, 應該要去到個加水塞先有機會
免水電更加唔應該漏

加水電本身充電過量時會產生大量bubble, 如果咁易漏出黎好傷車

TOP

無能力信心,又口袋有貨.
定期換新電一千幾百乾手淨腳.

咁樣做係?不?
nganshiu 發表於 2020-7-3 21:42



    師兄你太勁, 我都想做, 但技術始終唔夠, 唔敢亂 DIY, 但一下失手整到舊電, 再影響其他電子野...

TOP

加水電都唔應該打斜少少就漏, 應該要去到個加水塞先有機會
免水電更加唔應該漏

加水電本身充電過量時會產 ...
mo9394 發表於 2020-7-6 09:42


同意呀, 師兄, 所以我都奇怪, 咁萬一斜少少就漏出來, 如果我架車泊大斜路咪大劑?
唔知係電池真係有問題, 定係之前換電間鋪比左D質素差電池我.

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2020-7-6 11:34 編輯
無能力信心,又口袋有貨.
定期換新電一千幾百乾手淨腳.

咁樣做係?不?
nganshiu 發表於 2020-7-3 21:42


如果係原裝跟車的加水電, 保養得好壽命可以好長, 真係可以七八年都未必有大問題. 如果呢D 電識得打理都值得玩.
如果已經換過電, 特別係免加水嗰D, 兩年左右就真係預左要換, 消耗品

我諗在産地, 質料同運送過程上, 都有分別, 如果本身舊電唔係頂級, 就無謂浪費時間, 好多野香港地唔易買.

TOP