咁你其實可以選擇响你屋企步行距離嘅地方返工,咪唔駛理邊度塞車囉。 ...
TimCook 發表於 2021-2-24 21:21

又或者住九龍返新界工,倒轉搭又多班次又少人搭添 唔洗同人塞 家下肺炎,個個work from home,公司都唔洗返

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 fkjohnny 於 2021-2-24 22:00 編輯

其實有無統計過有幾多係holiday driver? holiday driver對平日返工放工塞車有咩影響呢? 其他我唔知,以我屋苑停車場計,12層既停車場,平日仲難揾位過放假(固定車位唔計,固定車位得兩層,呢類應該係日日開既多),証明絕大部分都係holiday driver

TOP

回覆 60# nkc1989hkjc


    任何政策都會有人歡喜有人愁,歡喜嘅咪歡喜吓囉,愁嘅咪睇開一啲囉,邊個知道,過一排可能又輪到你歡喜返呢。

TOP

如果嫌多車而加牌費,就應該電車牌費同油車睇齊。
宜家係誘人轉電車,對減少車輛無直接幫助。
仲有,二手買無死期貨彎當私家車都得,就算有死期既日日揸都平過電油車。
其實呢,香港唔係度度咁多私家車,平日經過新界北,最多係咩車? 的士及貨彎。

TOP

有無覺得奇怪地,大家都覺得無錢就唔應該養車係無問題呢?
如果要照顧大家既共同權益,就應該個個都唔俾揸 ...
look 發表於 2021-2-24 08:58 PM

打風後落波大家都經歷到全部人依賴巴士地鐵效果 迫到上唔到車 的士又搵唔到
斬腳止避沙蟲
而且話多數人好多人慳住養 加一千會令佢地唔養
其實呢班慳住養多數都係Sunday driver 平時返工放工又點會渣車
如果腳車個班更加踩你有味 加個少少 油價升仲加得多過牌費 而且腳車個班通常都係返早收晏 返工搭車又唔就腳先要靠腳車可以訓多陣
最後受到都係運輸業 增加左成本

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 65# lyh1993
岩丫 打工既有幾多個會渣車返工  除非係收夜無車果D  
我樓下停車場有一半車都係擺到鋪塵先渣出去洗下  一星期都渣唔到兩日  做貨運果D人就慘  落貨又抄牌 夜晚擺街又中招  車場又唔比泊

TOP

加稅晤係問題,但係運吉早幾日出post,叫人唔好預早排續期真係好冇誠信

TOP

我都想轉電車.

問題係屋苑無得差, 出街難搵位同要俾停車場費, 同埋我要等佢幾個鐘.   除非充電站可以做 ...
mo9394 發表於 2021-2-24 14:35

政府而家有20億比你fing,免費安叉電器
越遅換車越貴

TOP

冇錯,我唔覺得呢次加牌費係賣車嘅原因,但一定係導火線,事實一定有一部份人係可有可無嘅,我就係 ...
TimCook 發表於 2021-2-24 20:10



    一百萬證玩十年
我真心支持

到時候全街5.5T

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-2-25 00:27 編輯
政府而家有20億比你fing,免費安叉電器
越遅換車越貴
madebyp90 發表於 2021-2-25 00:13


問題唔係我一個話到事, 屋苑搞到背後先到個別車位

早幾個月有出通知話聯絡緊相關機構問詳情, 唔知佢問到幾時

TOP