ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
咁你其實可以選擇响你屋企步行距離嘅地方返工,咪唔駛理邊度塞車囉。 ... TimCook 發表於 2021-2-24 21:21
TOP
fkjohnny 當前離線
進階會員
TimCook 當前離線
kj1708 當前離線
中級會員
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
有無覺得奇怪地,大家都覺得無錢就唔應該養車係無問題呢? 如果要照顧大家既共同權益,就應該個個都唔俾揸 ... look 發表於 2021-2-24 08:58 PM
love19901109 當前離線
madebyp90 當前在線
我都想轉電車. 問題係屋苑無得差, 出街難搵位同要俾停車場費, 同埋我要等佢幾個鐘. 除非充電站可以做 ... mo9394 發表於 2021-2-24 14:35
冇錯,我唔覺得呢次加牌費係賣車嘅原因,但一定係導火線,事實一定有一部份人係可有可無嘅,我就係 ... TimCook 發表於 2021-2-24 20:10
mo9394 當前離線
政府而家有20億比你fing,免費安叉電器 越遅換車越貴 madebyp90 發表於 2021-2-25 00:13