本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 15:37 編輯
回覆  kennyleunghk


    我呢認為呢 手數 > 年份 > 里數,你想像一下一個人住大埔返中環一日都100公里左 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:31


唔強調假日車其實幾萬公里好正常. 我都係講下笑, 佢話假日車但都用得幾足下


特別係行公路多, 個個星期走兩三轉大西北西貢, 都計到下數, 公路行幾十公里無乜損耗, 里數去得快都係低轉定速, BRAKE 都唔駛踩.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 15:43 編輯
其實講到尾都係自己鐘意邊架? 年份反而唔太重要? 應該車主點保養先係問題? 因為我成日覺得架車年份新 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 15:27


幾萬蚊可以話唔好諗太多... 彩數多數睇數字比較.

壞起黎就係壞, 人地未必有人呃你, 就算車主自己好俾心機打理, 但D 野到期老化突然間壞左就係壞左.

TOP

例如早十年八年前聽人講, 撞爛左車頭燈個燈罩, 好似NISSAN, 原廠QUOTE 淨料三四千, 搵唔到副廠.
雙田之 ...
mo9394 發表於 2021-8-20 15:05

我舊年俾人撞過車頭,豐田個原廠燈罩三四千一個 2014年車

via HKEPC Reader for Android

TOP

我舊年俾人撞過車頭,豐田個原廠燈罩三四千一個  2014年車

via HKEPC Reader for Android ...
ckkong97 發表於 2021-8-20 15:42


其實原廠計零件可能間間差唔多, 架車新, 仲值十幾萬時當然整番好好睇睇喇, 原廠換最安心

但當你部車值萬零兩萬蚊, 爛左燈罩, 可以點搞, 番原廠佔左一半車價就唔多想.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 15:48 編輯
回覆  mo9394


    搵人驗啦,一定要搵人驗呀,唔好慳唔好怕麻煩,睇一轉再同車主講:過兩日我搵專業人士 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:45


我自己渣緊部車, 年年有保養, 都一樣會壞風扇, 唔夠冷氣之類. 因為除左原廠乜都同你報, 想你整, 大部車房都唔會咁詳細叫你預先換定D 零件. (唔壞叫你換即係湯客, 變黑店)

去到一定年份的車, 如果好認真所有野都CHECK, 人地俾份報告你, 基本上都係同你講, 乜乜零件有老化, 有機會要換, 乜乜力度唔夠, 有機壞咁, 就架架都唔駛買.

如果HEA 做, 淨睇大野, 就多數唔會講D 風扇摩打電動野之類

TOP

其實原廠計零件可能間間差唔多, 架車新, 仲值十幾萬時當然整番好好睇睇喇, 原廠換最安心

但當你部車值萬 ...
mo9394 發表於 2021-8-20 15:45

最慘係舊年單野剛剛收錢,到個尾俾人撞左,上果單唔肯私了,告入完cd,最後公証行追,我輸公証收費,前後九個月收錢
今次個尾呢單就收倒錢,交通個case 我唔追究就完左,都攪左成個月...

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:04 編輯
回覆  mo9394


    嗱我覺得呢啲唔算係壞,只能夠話老化,所以買嘅時候驗車睇唔倒一百都睇倒幾十,自己就 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:51


我自己有插開黎玩, 其實唔會睇到太多野.

我之前部錢七有系統過稀問題, 行到走得, 但渣一排會出engine 燈, 大約估計係入氣位有D 裂, 不影響安全, 但燒得無咁靚. 去車房CHECK 佢地意見係舊車一定有 D, 唔覺得無力就可以照用, 消CODE 就俾我走. 我後期自己買機消CODE 方便D.  

我插住部機睇數字, 其實問題唔明顯, 數字上唔會睇到.

TOP