superyhk 當前離線
進階會員
原帖由 lun70 於 2007-4-2 01:04 發表 請問呢架係咪新車黎 係乜野款? 後面有樓梯上去 我係英國見過類似咁既巴士(oxford tube) 本人係新手唔多識巴士
TOP
Mugen_C 當前離線
無 限 米 田 共
原帖由 superyhk 於 2007-3-30 22:08 發表 7065已復出行7號 *強烈抗議板主無理LOCK舊post
yty 當前離線
只求援助 無需交際
0012211 當前離線
原帖由 yty 於 2007-4-2 23:49 發表 Mercedes Denns o係膠talk見到......
Henry 當前離線
亨利
長老會員
原帖由 0012211 於 2007-4-2 23:53 發表 咩牌子o黎o家?改圖?
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 思覺閉失~KV1902 於 4/2/07 12:11 AM 發表 oh, some reply come out~ ask everybody's opinion~
原帖由 yty 於 4/2/07 02:10 AM 發表 而家得佢一部 遲下會多一部 對面海有一架低地台Scania, 不過唔係金色
原帖由 dom 於 2007-4-3 01:59 發表 又係橙色?
原帖由 dom 於 2007-4-2 12:58 發表 我諗你地真係可以開個愛車人士分版
SF15 當前離線
中級會員