mlyu 當前離線
進階會員
但我唔明, 我部dream 机 SGI indigo 又係用MIPS, 但係當時係 "workstation", graphics 勁到PK. 點解依家 ... gilberta 發表於 2015-4-27 18:27
TOP
gilberta 當前離線
Banned
taobao 上買唔到龍芯實体, 你唔好呀Q 了. gilberta 發表於 2015-4-27 23:12
eh 當前離線
特級會員
polarhei 當前離線
computer1975 當前離線
有o的係抄返o黎 俄佬自已整 VLIW 行 x86 就真係堅啦, 有o的似以前 transmeta 不過龍芯話可以 hardware 加 ... mlyu 發表於 2015-4-27 21:27
但我唔明, 點解依家會比人覺得 MIPS 係雞 CPU? [/qoute] MIPS 出到R10000之後都沒出多少新CPU,Linux當時興起,Titanic用了一大堆DEC Alpha CPU主機去3D Rendering,Hollywood電影自此都不需再依頼SGI的MIPS和IRIX OS SGI自己更有出Intel CPU的graphic station gilberta 發表於 2015-4-27 18:27
alpha == xx (大6都有clone, 唔記得名)