但我唔明,

我部dream 机 SGI indigo 又係用MIPS,
但係當時係 "workstation", graphics 勁到PK.

點解依家 ...
gilberta 發表於 2015-4-27 18:27


有o的係抄返o黎
俄佬自已整 VLIW 行 x86 就真係堅啦, 有o的似以前 transmeta
不過龍芯話可以 hardware 加速 x86 instruction, 唔知係咪咁堅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

taobao 上買唔到龍芯實体,

你唔好呀Q 了.
gilberta 發表於 2015-4-27 23:12



我都唔係咁信佢話可以加速 x86 instruction o架...始終冇睇到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

雞CPU都冇大scale運算要用既crossbus啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 10# gilberta

大陸好似日本噉做. 抄唔用既貨甚至抄公開貨色自改. 雞或勁,主要睇你用咩工具,硬件噉簡單. 況且X86有個通病, 主要是大部份資源用於處理I/O上,而不是ALU上.

搞好之後(理論1P), 唔需要太擔心訂單被拒絕做唔到咩野,但時間唔等人.可能美國只不過換加速咭返回原來位置, 但不代表他是最好, 始終加速咭有弱點例如失憶.

TOP

有o的係抄返o黎
俄佬自已整 VLIW 行 x86 就真係堅啦, 有o的似以前 transmeta
不過龍芯話可以 hardware 加 ...
mlyu 發表於 2015-4-27 21:27


Intel最近又發佈 VLIW CPU同Socket升級BIOS可以用到新U,VLIW前途未明

TOP

但我唔明,

點解依家會比人覺得 MIPS 係雞 CPU?

[/qoute]

MIPS 出到R10000之後都沒出多少新CPU,Linux當時興起,Titanic用了一大堆DEC Alpha CPU主機去3D Rendering,Hollywood電影自此都不需再依頼SGI的MIPS和IRIX OS

SGI自己更有出Intel CPU的graphic station

gilberta 發表於 2015-4-27 18:27

  alpha == xx (大6都有clone, 唔記得名)

HP出埋未代Alpha 21364就沒有繼續開發,大6抄到沒用,沒新的Instruction Set好多東西都不能優化,3D、H264硬體加速、硬體Encryption等

TOP

taobao 上買唔到龍芯實体,

你唔好呀Q 了.
gilberta 發表於 2015-4-27 23:12


龍芯2手提電腦之前有買幾百蚊一台,不過比Atom慢到沒朋大,俾你不會用。

龍芯3主機早就出左用AMD chipset,今天3月優先共貸級developer,不過你見到價錢就不想買機,6核CPU主機要賣3千元以上人仔

TOP