chue 當前離線
特級會員
TOP
freefdhk 當前離線
進階會員
cal22cal 當前離線
s84292 當前離線
介面幾好, WINDOWS 化. 可惜用慣CentOS 轉唔到會了 freefdhk 發表於 2019-4-2 13:46
wan109020 當前離線
初級會員
真係咩桌面環境都冇咩所謂,比我改到conf 同開到chrome 上到網就得 依家懶到centos 直接用mstsc 微軟個遠 ... s84292 發表於 2019-4-2 18:18
其實 Linux 用慣 CLI 都沒點用GUI 🙈 freefdhk 發表於 2019-4-2 23:46
我係REMOTE入去,然後開個CLI 出黎 有桌面環境,上網去 COPY 人地D 指令方便好多 ... s84292 發表於 2019-4-3 08:54
CyberSection 當前離線