因為一般用家都係用 ibus 或 fcitx,如果用 gcin 或 hime 的話都會見到有,不過有我都 disable 左,因為反而 ...
chue 發表於 2023-2-24 23:30

哦!可否講吓gcin同hime有乜缺點。我非常之想要倉頡聯想。而家用fcitx

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 chue 於 2023-2-25 13:31 編輯
哦!可否講吓gcin同hime有乜缺點。我非常之想要倉頡聯想。而家用fcitx

via HKEPC Reader for Android ...
Wiwacomia 發表於 2023-2-25 09:43



缺點就係日後冇得再加入新寫輸入法,雙面刃,你要一裝好整合晒 d輸入法就要預如果軟件內冇例如九方手寫就冇得再模組化加入九方手寫,fcitx 預設只有酷音,你想要乜就要自行再裝,例如中洲韻 rime 呢個基於模組化理念寫既輸入法去依附 fcitx,ibus

https://rime.im/download/

TOP

本帖最後由 chue 於 2023-2-25 14:00 編輯

本人諗下又想搵下,因為我有觸控筆電,未來有機會裝 fcitx 的手寫,fcitx 係模組型輸入法框架

https://blog.51cto.com/u_15930680/5991109

查 arch 有

https://aur.archlinux.org/packages/fcitx-sogoupinyin

https://juejin.cn/post/6844904120525013006

未來會優先安裝入 manjaro gnome,預過程又會遇到困難,主要來自螢幕鍵盤

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2023-2-25 08:47 編輯

所以咪話囉,呢的輸入法,觸控支持,人地的 Windows ChromeOS 支援嘅裝咗個OS或者新機買來就有,就用得。其他的 Linux Desktop Distribution 都唔知得唔得,裝唔裝到,你話點樣可以普及呀!

TOP

我早就話各家有自己一套,冇共識

TOP

BSD普及化更加小, 又怎樣增加普及呢!

TOP

BSD 反而統一D,冇咁碎片化

TOP

早排有部notebook, 發現用Fedora workstataion 好順滑.
所有係Windows 10 上面既奇怪問題都消失哂.
不過因為個芒15.6" 4K, 好多app 都勁細粒.
不過一般果D firefox setting terminal 都好正常, 超靚
display card driver 望落都正常, 有D 感動

TOP

Steam Deck用家路過,不吐不快,
好多Linux的網上教學下下都叫人打command line,好似改passwd咁,都係呢度ching教先知道有得响GUI下面改,呢度討論普及Linux,我就真係想問,真係想Linux普及,點解咁多教學(甚至响reddit請教都係),大部分都係叫人打command line,呢個年頭真係咁多人日常用開cmd?

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2023-3-6 23:32 編輯

回覆 29# INGRAMLI
通常班Linux老鬼係唔鍾意用GUI,所以佢哋出教學普遍都係貼指令出嚟畀人Copy完貼完撳Enter一下就完成GUI撳幾下Mouse嘅動作近乎一氣呵成。
我係用GUI為主新啲嘅Linux使用者。2014之後開始入Linux圈嘅人先多返啲GUI派嘅人。
由於CLI理論上可以一下做晒喺GUI撳十幾下Mouse嘅動作,所以越熟用電腦嘅人越容易變成CLI派或者並用派。

TOP