本帖最後由 archy 於 2013-9-12 22:18 編輯

所有東西一頁睇哂

1. Chromium OS 不是linux
2. Chromium OS 沒官方support, 冇driver support
cdromguy 發表於 2013-9-8 19:30

Chromium OS整體是建立在以Linux核心為主的Ubuntu4.10版本上
archy 發表於 2013-9-9 23:08

回復  archy
    看來你唔知乜係linux.
cdromguy 發表於 2013-9-9 23:45

如果用linux核心 的 os就是 linux, 咁android都是linux.

chromium os 不是 linux.
cdromguy 發表於 2013-9-9 23:52


回復  archy
    如果你上distrowatch找唔到chromium os, 可切J嗎?
linux界 早就不把google的android/c ...
cdromguy 發表於 2013-9-10 00:10


野野 quote 人個名
跟住話人對號入座,真係夠哂強大

只要不是弱智的都看到
是誰在對號入座吧

回復  Mtube
小朋友發脾氣都是想大人注意,你唔理佢,講兩講佢係醒目仔的話見唔夠人講就會收皮。你睇番 ...
cdromguy 發表於 2013-9-12 19:33


整個討論入面,除左那切 J 自 high 的所謂大人
完全沒有任何一個人認同過CHROME OS 不是LINUX
也沒有任何一個人認同過 ANDROID 不是LINUX

由此可見切 J 自 high 仔真心不是智識少見識少咁簡單
用弱智來形容也不為過!

TOP

呢個post再演變落去只會成為某某單方向式的謾罵。

我要說的基本已說,某某不理會忠告不是我的責任。

每次見到某某出post, 某某成日想佔人家便宜被人一腳伸開,於是某某睇唔開,鏆咗牛角尖,就開始激動,罵他人是切 J 自 high 仔, 弱智等等。真係越睇越好笑。普天之下,除了某某外,邊有人想同弱智的計較?

所以隨意送上不工整的劣詩一首與大家分享:

辯才天與地
猶如貓玩鼠
鼠狂奔怒叫
只有貓在樂

如今貓已厭
做鼠應知命
回巢留殘軀
不然貓沒樂

TOP

雖然chrome os同os x都係base on linux,但係人地唔當佢地係linux既一部分
問題:linux本身係唔係os,ubuntu fedora debian果d先叫做OS?
問題2:linux同BSD係咪同一樣野?

TOP

本帖最後由 tongziv 於 2013-9-14 01:48 編輯

大家講緊http://getchrome.eu 嗎?
乜chrome os 唔可以叫linux咩?

同埋見某君用某產品做例子話support windows, linux
當你放係android唔work後 上會比人話auntie
但記得n年前windows nt都出過非x86 base版本
你出既software如果話support  windows nt,其實我用非x86 base既九成九用唔到,唔通非x86base既windows nt不是windows?
我覺得大眾多認為,並唔係話一定對
叫電視機,mp3,好多用linux寫既hardware做linux 我都會咁認為
所以base on linux kernal會develop既野叫linux 我都會認為是沒有太問題,相反請賜教點解唔叫得佢地做linux 謝

TOP

本帖最後由 danleepw 於 2013-9-14 02:16 編輯

回復 53# hkepc123456789

OS X is not based on Linux. Its kernel is called XNU. There are big difference between the design of XNU and that of Linux.

TOP

一開波叫人切J,矮化人,枱高自己,自名不凡。。。。。

最後全部掉能轉哂講。。。。。。真係俾你吹九脹  

TOP

一開波叫人切J,矮化人,枱高自己,自名不凡。。。。。

最後全部掉能轉哂講。。。。。。真係俾你吹九脹  ...
minibus 發表於 2013-9-14 03:57



    其實咩叫linux界願聞其詳

TOP

回復 54# tongziv


    又一個轉牛角尖的送上門,你自己落腦場走一轉先啦。

大眾所講的或所認知的不一定是事物的本質或者是正確無誤,但不明白甚至不接受大眾所認知的只是無知的表現,這才是不專業。蒸餾水、礦泉水、厠所水都是水,你去餐廳叫侍應攞杯水,然後侍應俾杯厠所水你飲如何? 你會覺得個侍應專業嗎? 現在你的看法就讓我有這種感覺。

TOP

師兄們,討論還討論, 唔該唔好用D 粗口階音, 切mud切物

TOP

用邊隻OS都冇問題,
切勿買果隻龜O膏!

TOP