睇你點期望Linux,如果你期望Linux只係一個專業人仕用既OS,咁Linux無乜問題,有能力自己build自己既distribution仲好
但如果期望佢成為日常休閒用既OS,Linux就係Kernel加一系列配套軟件造就既環境既代名詞,如果堅持要將GNU/Linux分割出黎獨善其身,對Linux發展無任何幫助
我自己就期望後者,但Linux真係仲有好遠路要行
比如Hi-DPI support都仲未做得好
PheniX01 發表於 2016-5-4 13:10 
冇乜期望, 個人選擇自由
1. 我而家已經冇得用電腦搵食, 唔洗跟死 win/linux
2. 只係知道, win 有隔代死亡慣例, 每昇一次, 頭大一次。
win10 直頭係強奸客戶, 仲要畀錢佢。笑死人。
3. 普通上網, 睇 media, 短期夠用,
(4k 有時會 lag, 係 diaplay card 太舊/ video encoding 問題)
4. linux 可以畀我/佢玩好多嘢,
e.g. s/w raid、ssd cache、file corrupt self-correction、
冇乜機會中毒 ...
5. 唔洗錢、不斷有新嘢學、自己盡量去解決問題、唔會越用越影響智慧 ...
前嗰陣, 好似係 toylet 大佬, posted 咗條 link,
德國有個 county office 轉曬去 linux。
咁樣係唔係冇可能, office work 一定要用 m$。
打住咁多先, 希望冇打錯嘢。 |