Title

回覆 60# PMIII
   
我都是睇呢個網,我都懷疑用左新版

TOP

回覆 61# bongbong3481


試下download 4.x版,祝你成功。

只是說說:其實tinycore的架構不錯。

TOP

回覆 62# PMIII

暫時都未得,佢個APP CENTER 好慢,試另一個SLITAZ ,反而可以成功安裝中文及輸入法, 不過好大

TOP

本帖最後由 pipikeung 於 2014-12-31 08:57 編輯

將Linux Mint 17.1安裝在USB 32G手指步驟大略如下﹕

1. 先下載Linux iso,燒成DVD或用USB Image Write放入USB手指中。

2. 用以上DVD或USB手指啟動電腦。

3. 利用Live DVD或手指進行安裝。

4. 插入32G USB手指,按安裝指示,選擇其他,自行分割32G手指,我將其分成三部份,20G為 / ,10G為/home,其餘為置換空間 /swap。當然你可以只分為兩部份,一份為 /,一份為/swap便可。

5. 指定安裝grub2放在USB手指上,若你電腦作業系統只有一個硬盤,那麼你的USB手指便是sdb,在其上的分割區分別是sdb1(20G 的 /),sdb2 (10G 的 /home),最後一個是罝換空間 /swap。

6. 按指示設定相關資料,如電腦名稱,使用者名稱,登入密碼等等後便安裝,但安裝時間比較長,我需近45分鐘才完成。

7. 完成後在電腦bios選USB啟動電腦,便大功告成﹗

以上皆是實踐所得,不是想當然啊﹗貼上Linux Mint 17.1裝在USB手指,運行中的截圖以佐證使用中文是完全沒有問題,Linux作業平台可以隨身帶著,非常方便﹗

TOP

將Linux Mint 17.1安裝在USB 32G手指步驟大略如下﹕

1. 先下載Linux iso,燒成DVD或用USB Image Write放入 ...
pipikeung 發表於 2014-12-31 08:56



我自己就不太建議在usb裝linux(除非真的必要)
反而usb入live cd等linux tools或memtest86等就非常值得,但整grub4dos等setting亦是麻煩

TOP

本帖最後由 pipikeung 於 2014-12-31 11:47 編輯

回覆 PMIII

一「D」都唔麻煩,用USB映像檔寫入程式寫入ISO,完成後USB棒可以用來啟動電腦,快捷方便﹗

TOP

回覆 PMIII

一「D」都唔麻煩,用USB映像檔寫入程式寫入ISO,完成後USB棒可以用來啟動電腦,快捷方便﹗
...
pipikeung 發表於 2014-12-31 10:14



    你用usb3.0定2.0?置換空間大就會快應該就解決到load到會暗畫面既問題,買大啲裝埋file,一隻手指任我行最想知你開機時間,我用ssd開xp好快但係入到去主畫面load好耐

TOP

Title

回覆 65# PMIII

我覺得將linux放系usb 有佢的作用,是否必要,要睇每個人需求。 裝系usb最大功用應該系portable,呢個功能可以衍生幾個賣點,e.g.1) 原主機 harddisk 應該吾會留低資料,2)可以當救機手指,3) 可以用來試玩linux,當然可以用vm,但vm 好似有限制。我自己將linux 裝usb,純試玩為主

TOP

Title

回覆 67# bbsunny

如果個linux run on ram,應該吾洗考慮裝系usb定harddisk 還是swap size問題,   我試玩過slitax 同puppy linux ,果種極速快感,真是好難形容 (因為果兩款size 好細,就算用vm玩,果種速度快到,吾似系vm入邊)

TOP

其實以現今的PC spec, 如果不作為server or 再開vm, swap 可以不用專登分個partition.
我由mandriva 開始用linux 作為家用2nd OS, 個陣用AMD 4400+ & 2GB ram 己經無分個過swap, 都用得ok順.  
可以睇返依家個swap 有冇用過去決定是否還要獨立set.

TOP