入到去有現貨又幾好呀

TOP

我估有都應該唔多.....

TOP

香港定價咁貴!

TOP

上次去到一早冇晒貨..

TOP

有......1蚊1部
不過唔知係4日先賣得1部定每日1部

TOP

今日入一開入到去問,個個都唔知,最後問啊頭,無現貨要訂
又唔知幾時返貨,話返得100部賣晒就無

仲有asus個檔野d單寫wise computer

TOP

今日入一開入到去問,個個都唔知,最後問啊頭,無現貨要訂
又唔知幾時返貨,話返得100部賣晒就無

仲有asus ...
playst 發表於 2012-8-24 11:27



    好彩冇去??
不過咁快就賣曬??

TOP

係未返貨,唔係賣晒

TOP

係未返貨,唔係賣晒
playst 發表於 2012-8-24 11:40



    100部, 好快就冇啦
知唔知幾時有?

TOP

有冇講咩價位?

TOP