提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kkstar 於 2008-12-28 17:08 發表
請問同HT-IS100 有咩分別?
我見兩部都係用呢隻超細喇叭!

呢隻有DVD...HI-IS100冇
另外
HI-IS100
‧          輸入端子:
          HDMI x 3,色差 x 2,視頻 x 1,音頻 (Line In) x1,光纖數碼 x 3,同軸數碼 x 1,數碼媒體接駁器x 1,自動音場調較麥克風 x 1
‧         輸出端子:
          HDMI x 1,色差 (通過) x 1,揚聲器 x 5
HI-IS10
‧          輸入端子:
          音頻 (Line In) x 1、光纖數碼 x 1、同軸數碼 x 1、數碼媒體接駁器x 1、自動音場調較麥克風 x 1
‧         輸出端子:
          HDMI x 1、色差 x 1、視頻 x 1、揚聲器 x 5
HI-IS100,$4880

[ 本帖最後由 Qookei 於 2008-12-28 18:52 編輯 ]

TOP

原帖由 田中‧莫杉 於 2008-12-28 18:10 發表
隻5.1唔你諗住咁放呀:funk: :funk:

未set好架

TOP

今日我都聽過,隻喇叭唔係普通既細,係真係十分十分細

但出d聲ok wo,咁既size真係冇晒野講,收晒貨

TOP

我都整左一套過聖誕,不過我係DAV-IS50。
d喇叭雖然細細隻但聲都幾好,都真係算係咁囉。

TOP

原帖由 bu0913 於 2008-12-28 20:32 發表
今日我都聽過,隻喇叭唔係普通既細,係真係十分十分細

但出d聲ok wo,咁既size真係冇晒野講,收晒貨

唔到你唔認,呢D野真係sony先做到

TOP

原帖由 simon77 於 2008-12-28 21:03 發表
我都整左一套過聖誕,不過我係DAV-IS50。
d喇叭雖然細細隻但聲都幾好,都真係算係咁囉。

DAV-IS50 同 DAV-IS10
唔知有咩分別,搵黎搵去都係唔知
好似DAV-IS10唔support無線後置
唔知係咪

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Qookei 於 2008-12-28 21:57 發表

DAV-IS50 同 DAV-IS10
唔知有咩分別,搵黎搵去都係唔知
好似DAV-IS10唔support無線後置
唔知係咪


睇番Sony個網,應該支援無線傳送給後置喇叭同埋倍線去到1080p (IS10去到1080i)。

TOP