提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

$5000 好難玩呀 TOM
starlethk 發表於 2011-6-8 19:41
DAC最平要$5000???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用我果部Onix DAC25A
$3580
starlethk 發表於 2011-6-8 19:44
又CAS(02US)又DAC(Onix DAC25A)有無人禁玩???

不過要3千幾蚊就真係@@,禁樣不如換喇叭了

TOP

本帖最後由 asuka271 於 2011-6-9 11:24 編輯

回復 1# tomtomtompk

原本見到你呢d問題真係莫名起火,

而家我都係勸你慳d la,讀完書,揾野做,
等個人成長下,先好黎學人玩音響,
搞清楚,音響係奢侈品,唔係必須品

TOP

回復  tomtomtompk

原本見到你呢d問題真係莫名起火,

而家我都係勸你慳d la,讀完書,揾野做,
等個人成 ...
asuka271 發表於 2011-6-8 20:16

我好慳嫁啦


個人成長好似係通識都課題

TOP

CAS 你係未唔識點解???

TOP

CAS 你係未唔識點解???
samele 發表於 2011-6-8 20:51

CAS呢D呀麻:
http://www.vocativeaudio.com/CAS.html

TOP

算吧啦!師兄你還時用對hd50磨多排先講啦!

TOP

算吧啦!師兄你還時用對hd50磨多排先講啦!
kkchau 發表於 2011-6-8 21:14
是的師父

TOP