最近睇咗幾個盤,原來5000蚊都好多選擇,有 Teac, Rega, Pro-ject ...
多數都跟埋一支入門唱頭,所以春節後 ...
cody2k 發表於 30-1-2017 08:04 AM


最靚仔係Technics SL1200 mk x

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唱盤真係冇停過出新品, 上美/日森林, 大把有得揀....
自己都仲有十幾隻黑膠碟, 有個cheap cheap唱盤隔中都會聽下...

TOP

過年前係hmv見到隻goodman唱盤,價錢$799重有折,可惜冇貨
我重有廿多隻黑膠

TOP

回覆 12# cody2k
以前我玩過 SL120, 無唱臂跟, Rega 玩過 P2,P3 同 P25, 仲有 Pro Ject SB6.1, 比我會揀 REGA, 簡單聲好, 直驅盤通常硬聲, SL1200 應該冇例外。

TOP

想請教 ...
Technics SL1200 mk5 跟 Sherwood-PM-9805 非常相似, 請問她們是否姊妹機呢?
另外 Technics SL1 ...
cody2k 發表於 2017-1-30 09:32 AM

聽聞係S公司買左T公司個模去做,重覆一次,係聽聞。

火星

TOP

平靚正選擇是英國出的Rega
音樂味會是最物有所值的產品。
pobsmbb 發表於 2017-1-30 07:41 AM

Rega係抵用。

火星

TOP

請問這裡有沒有玩黑膠盤的朋友呢?
小弟想請教如果budget唔多, 頂龍5000連唱頭, 唔知有無咩盤推薦呢?
萬分感 ...
cody2k 發表於 2017-1-27 11:41


新手二手直驅盤

TOP

回覆 18# witon

玩DD? 抖擺率如何是好?

TOP

本帖最後由 vaio 於 2017-1-30 22:10 編輯
想請教 ...
Technics SL1200 mk5 跟 Sherwood-PM-9805 非常相似, 請問她們是否姊妹機呢?


其實SL1200有好多表弟妹,除Sherwood,仲有Pioneer, 鐵三角, Stanton....個樣,d制既擺位等。好易認。

我用緊呢部,仲可以轉DSD128/192-24


應該好快會有人出黎話呢部高價低階cheap針cheap頭唱壞碟
不過我就聽/用得好開心

TOP