mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
最近睇咗幾個盤,原來5000蚊都好多選擇,有 Teac, Rega, Pro-ject ... 多數都跟埋一支入門唱頭,所以春節後 ... cody2k 發表於 30-1-2017 08:04 AM
TOP
cody2k 當前離線
Banned
rcyw 當前離線
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
tvbau 當前離線
hardness 當前離線
: )
想請教 ... Technics SL1200 mk5 跟 Sherwood-PM-9805 非常相似, 請問她們是否姊妹機呢? 另外 Technics SL1 ... cody2k 發表於 2017-1-30 09:32 AM
平靚正選擇是英國出的Rega 音樂味會是最物有所值的產品。 pobsmbb 發表於 2017-1-30 07:41 AM
witon 當前離線
請問這裡有沒有玩黑膠盤的朋友呢? 小弟想請教如果budget唔多, 頂龍5000連唱頭, 唔知有無咩盤推薦呢? 萬分感 ... cody2k 發表於 2017-1-27 11:41
vaio 當前離線
想請教 ... Technics SL1200 mk5 跟 Sherwood-PM-9805 非常相似, 請問她們是否姊妹機呢?