1K樓下先考慮漫步者
1-5K內都係HIVI聲靚
nhoj 發表於 2019-10-17 15:16



    你之前死都話A2正架喎 依加又轉向話惠威正?

TOP

你之前死都話A2正架喎 依加又轉向話惠威正?
devilcat1 發表於 2019-10-24 07:14


我無幾可話A2正,尤其係Audioengine果隻的話
我最成日講係3寸唔好聽,起碼5寸先夠

TOP

本帖最後由 devilcat1 於 2019-10-24 11:27 編輯
我無幾可話A2正,尤其係Audioengine果隻的話
我最成日講係3寸唔好聽,起碼5寸先夠 ...
nhoj 發表於 2019-10-24 08:56



    A200呀 可能你唔記得左....

TOP

本帖最後由 nhoj 於 2019-10-24 12:54 編輯
A200呀 可能你唔記得左....
devilcat1 發表於 2019-10-24 10:54


你話edifier A200
講A2真係鬼知你UP 乜

你可以睇下我講既D1090同H5 MKII幾時出
又睇下edifier A200咩時候出
咁你就有答案

惠威新出型號真係蔗渣既價錢,燒鵝既味道
再貴D,4K人仔已經有三分頻玩

TOP

本帖最後由 devilcat1 於 2019-10-24 13:01 編輯

你話edifier A200
講A2真係鬼知你UP 乜

你可以睇下我講既D1090同H5 MKII幾時出
又睇下edifier A200咩 ...
nhoj 發表於 2019-10-24 12:47


不過惠威多媒體箱 推哥份M雞呢 不過單元靚EDIFIER好多 換埋份M同玩書架有得FIT

TOP

不過惠威多媒體箱 推哥份M雞呢 不過單元靚EDIFIER好多 換埋份M同玩書架有得FIT ...
devilcat1 發表於 2019-10-24 13:00

AMP冇大多數人睇得咁重要,惠威套AMP算合格同match up到佢既自家單元,即係有加乘,
講唔夠好既,我會話係DAC同shielding,但合格之後,都係唔太重要

我個人睇法係音箱>環境>功放>DAC>電源>訊源接收>避震>>>>>>線

TOP