devilcat1 當前離線
進階會員
1K樓下先考慮漫步者 1-5K內都係HIVI聲靚 nhoj 發表於 2019-10-17 15:16
TOP
nhoj 當前離線
你之前死都話A2正架喎 依加又轉向話惠威正? devilcat1 發表於 2019-10-24 07:14
我無幾可話A2正,尤其係Audioengine果隻的話 我最成日講係3寸唔好聽,起碼5寸先夠 ... nhoj 發表於 2019-10-24 08:56
A200呀 可能你唔記得左.... devilcat1 發表於 2019-10-24 10:54
哦 你話edifier A200 講A2真係鬼知你UP 乜 你可以睇下我講既D1090同H5 MKII幾時出 又睇下edifier A200咩 ... nhoj 發表於 2019-10-24 12:47
不過惠威多媒體箱 推哥份M雞呢 不過單元靚EDIFIER好多 換埋份M同玩書架有得FIT ... devilcat1 發表於 2019-10-24 13:00