我個fd 話通話ok

以下講既音質唔係音響板友講個級音質,只係講緊低要求既個人感受

我借左黎玩幾日後
穩定模式,尚可,音質…同兩百幾蚊d大陸野差唔多,高低音有幾首聽開既歌既聲明顯會拆
音樂模式,上面試個幾首歌d聲出番黎,但…不如話基地模式,唔郁得,座係度轉下身都有機會lag下機

戴係幾好戴,搭車訓到屎都唔會點甩出黎

TOP

回覆 28# EVIS

試多幾日先同你講

簡單總結:有驚喜

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 27# chromechan


   出左我都唔知

TOP

回覆 32# chromechan


[必答題]    AI 有無母語廣東話

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 36# cpk


    咁驚死唔似sony wor

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 33# EVIS

用英文

TOP

回覆 34# a886

因為香港未出

TOP