我都係看過內面才不用試過都買了部回來

TOP

TOP

我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus

幾時可以交流下 04 同你部 plus

TOP

原帖由 艇王 於 2005-8-30 01:27 發表



我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus

幾時可以交流下 04 同你部 plus

拿上去光明頂到試

TOP

原帖由 艇王 於 2005-8-30 01:27 發表



我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus

幾時可以交流下 04 同你部 plus


比多少少姐

玩多陣先

TOP

原帖由 Amber 於 2005-8-30 01:35 發表


比多少少姐

玩多陣先


都唔係少少喇,差不多一倍啊

我對改裝小喇叭, 04 & 教主o既兩頭蛇 RCA 線, 入O既時期差不多, 經過一個多月的磨練,突然d聲脫胎換骨, 所以我都唔清楚係邊part攪野

TOP

04 and plus are for different market

TOP

http://vocativeaudio.com/
上面網址呢間公司係咪有得買01PLUS

TOP

原帖由 ray_f 於 2005-8-29 22:38 發表
過左十個鐘真係有好大進步呢~

唔再單單係一部老實 DAC~


你用多半個月可能會更好....

TOP

原帖由 ray_f 於 2005-8-30 00:10 發表


你有機會試下~

DL了mp3,又真係估唔到,幾好bow

TOP