原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:42 發表

仲有地線



個2條銲落同一點??另外條地就接落個邊殼到??係咪咁

TOP

原帖由 ∼失落人∼ 於 2005-10-4 22:41 發表



個2條銲落同一點??另外條地就接落個邊殼到??係咪咁

咁樣你明白ma??



[ 本帖最後由 boyfriend0366 於 2005-10-4 23:05 編輯 ]

TOP

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 23:04 發表

咁樣你明白ma??




明白喇好清楚...多謝你o既教導

TOP

最後一個問題..
有無2.5mm既插頭?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日試左整......點知......
short埋左.....分唔到左右聲道......>.<

TOP

d頭係邊度買嫁?????

TOP

原帖由 tobyruri 於 2005-10-9 23:52 發表
今日試左整......點知......
short埋左.....分唔到左右聲道......>.<

post張photo 睇下你整成點

TOP

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-10 00:52 發表

post張photo 睇下你整成點

果個黑色的位置熔晒.....
因技術...
so 掉鬼左個頭了...

下次出去再買過~~~要換埋 隻 死人雞

TOP