我同,46#一樣....我冇幫過呀叔買雜嘜, 亦唔係行家.一樣有會員PM過我話雜嘜有問題,PM係冇得作既,我叫佢算吧

TOP

唯一肯定O既係千田同超卓好深牙齒印

TOP

而家超卓個面好似比Divoom band 左入XF2,5 同888

TOP

你們的 xforce 2 有冇以下問題?
1.  用earphone時好細聲
2.  Turn off 喇叭個subwoofer會"pop"一聲

[ 本帖最後由 tw.tw 於 2008-11-5 11:12 編輯 ]

TOP

1. 我唔中意用線控
2, 隻隻subwoover d都會

TOP

原帖由 Poljot 於 2008-10-27 23:12 發表


ok冇問題.

不過話你知, 做生意就係要咁, 永遠都利益為上. 真相係點冇人知...

就正如你話超X唔願推Dixxxx想賣Edifier一樣...

信人唔好信十足啊(就正如唔好盡信我一樣 )




呢位會員所言甚是
做生意永遠都利益為上, 信人亦都唔好信十足, 尤其forum上面d 人講o既野
可能呢位會員係做緊間同千田賣d 野一樣o既鋪頭, o係forum度抹黑緊千田呢 (講笑o者, 事實就當然唔係啦)
又可能呢個forum有d 人係o係千田做緊, 又或者係千田阿叔d 親戚都唔定呢

不過講開又講, 呢個forum入面千田o既熟客又真係多得好緊要喎...
好似好多會員都離奇地清楚千田d 貨o既資料同價錢, 又知道好多正常人唔會知o既行內消息...
搵日我都去千田行吓睇吓係咪真係咁好先

TOP

超卓套solo3特登只係接一邊令到d聲鬼5馬6去做衰divoom個名係我實眼所見,親耳所聽,同果間多合一賣aio201係度裝假狗冇分別

TOP

千田阿叔舊時係買hi-fi及大喇叭,對耳有番咁上下,老實講divoom這幾款野,在電腦場係阿叔做起架(指市場)而且阿叔幾好人,(佢本身都係hi-fi發燒友坭)落開腦場我唔買野都周不時聽下有無d好野.

TOP

原帖由 fai539 於 2008-11-5 11:43 發表
千田阿叔舊時係買hi-fi及大喇叭,對耳有番咁上下,老實講divoom這幾款野,在電腦場係阿叔做起架(指市場)而且阿叔幾好人,(佢本身都係hi-fi發燒友坭)落開腦場我唔買野都周不時聽下有無d好野.


我都現在都分唔清楚邊間係千田,邊間係超卓....
空間比較大,在扶手電梯旁,有一大個位放edifier果間係千田???
另一間比較細係超卓??

TOP

原帖由 poontat2000 於 2008-11-5 12:00 發表


我都現在都分唔清楚邊間係千田,邊間係超卓....
空間比較大,在扶手電梯旁,有一大個位放edifier果間係千田???
另一間比較細係超卓??

佢地個招牌都係要向上先望到

TOP