原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-26 01:21 發表

鴨記果D車佬線咋


Super Cable 出場好貴茄線料

個頭~~就...:nogood:

鴨仔街 Cana??只有大頭佛/ 華龜 空o西:nogood:

[ 本帖最後由 HK2046 於 2005-10-29 23:21 編輯 ]

TOP

普羅 兄~我唔識....當我幫你推下啦

TOP

可唔可以pm地址俾我
and 有冇d又平又靚既2/3芯線

我想改個耳筒, thx

TOP

原帖由 LEVIN 於 2005-10-30 22:04 發表
可唔可以pm地址俾我
and 有冇d又平又靚既2/3芯線

我想改個耳筒, thx


see PM

TOP

原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表


see PM

x2 x2 ar  thx u.....

TOP

原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表


see PM


可以pm比我嗎????

TOP

原帖由 銘賢 於 2006-5-3 16:02 發表


可以pm比我嗎????


PM jo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都想搵d又平又正既線玩下....pm埋..

thx~~~哈

TOP

你隻貴線幾錢..?
邊到買?
PM PM please

TOP