原帖由 whkuan78 於 2005-9-1 22:44 發表

什麼叫pink noise


Download 呢個玩下~

http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html

TOP

原帖由 ray_f 於 2005-9-1 22:53 發表


Download 呢個玩下~

http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html

原來係這些,我都有,不過無用到姐

TOP

原帖由 whkuan78 於 2005-9-1 22:58 發表

原來係這些,我都有,不過無用到姐


你試一晚先喇...

TOP

原帖由 ray_f 於 2005-9-1 22:53 發表


Download 呢個玩下~

http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html


有冇Cap圖看看

TOP

原帖由 ray_f 於 2005-9-1 23:00 發表


你試一晚先喇...

不如試下這個
http://www.cnamusic.com/subpage/sts611138.htm

TOP

終於買到啦!今日返左貨!
我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus
一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...)
正!
我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架?
將聲量較去0得吾得?

TOP

原帖由 sky400r 於 2005-9-2 15:58 發表
終於買到啦!今日返左貨!
我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus
一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...)
正!
我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架?
將聲量較去0得吾得?

係邊度買??

TOP

原帖由 sky400r 於 2005-9-2 15:58 發表
終於買到啦!今日返左貨!
我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus
一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...)
正!
我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架?
將聲量較去0得吾得?



哎..........又一個中毒

TOP

原帖由 艇王 於 2005-9-2 19:05 發表



哎..........又一個中毒


多得你條link?...XDDDDDD

我呢兩日會訂左個小不點II 膽耳擴先
之後就......SVDAC01 Plus...........

TOP

越來越多人用啦,plus

TOP