ray_f 當前離線
零消費
進階會員
原帖由 whkuan78 於 2005-9-1 22:44 發表 什麼叫pink noise
TOP
whkuan78 當前離線
原帖由 ray_f 於 2005-9-1 22:53 發表 Download 呢個玩下~ http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html
原帖由 whkuan78 於 2005-9-1 22:58 發表 原來係這些,我都有,不過無用到姐
Amber 當前離線
特級會員
原帖由 ray_f 於 2005-9-1 23:00 發表 你試一晚先喇...
sky400r 當前離線
初級會員
CSLALALN1985 當前離線
中級會員
原帖由 sky400r 於 2005-9-2 15:58 發表 終於買到啦!今日返左貨! 我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus 一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...) 正! 我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架? 將聲量較去0得吾得?
艇王 當前離線
tonyk3388 當前離線
原帖由 艇王 於 2005-9-2 19:05 發表 哎..........又一個中毒