一年幾前已經入左用緊仲出埋report,試過晒比mopad、墊板果D好唔少
darkfrank 發表於 2014-8-4 23:13


後悔一直都唔買 !

TOP

後悔一直都唔買 !
kcstudiohk 發表於 2014-8-4 23:20


再係下面墊野會有更進一步提升
我試過moongel

TOP

再係下面墊野會有更進一步提升
我試過moongel
darkfrank 發表於 2014-8-4 23:21


我屋企好大塵 ! moongel 真係想我個個月換一舊 XDD

TOP

回覆 12# JB

ching 你 auralex mopad 再加個 isoacoustic 上去咁勁?成套成千幾蚊 :D 音色係唔係好好多?

TOP

爬文,Isoacoustic都唔系唯一有既喇叭架,佢專利也唔系頭一家。
唔知有乜師兄識得玩Cubeman?價錢平過Isoacoustics,pity香港乜得代理。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

爬文,Isoacoustic都唔系唯一有既喇叭架,佢專利也唔系頭一家。
唔知有乜師兄識得玩Cubeman?價錢平過Isoac ...
derekyu 發表於 2014-8-7 17:16


呢隻就係大陸老番版,名為"港版"

TOP

好似 patent 係屬於 isoacoustics 對嗎?

TOP

呢隻就係大陸老番版,名為"港版"
darkfrank 發表於 2014-8-7 17:30


同埋呢隻老番...亦都唔係平過正版好多...
tao 仔賣緊成七舊水人仔..

TOP

回覆 88# kcstudiohk

咁計都唔係平好多。

TOP

同埋呢隻老番...亦都唔係平過正版好多...
tao 仔賣緊成七舊水人仔..
kcstudiohk 發表於 2014-8-7 23:16



  7舊人仔點解唔買 isoacoustics?

TOP