kcstudiohk 當前離線
進階會員
一年幾前已經入左用緊仲出埋report,試過晒比mopad、墊板果D好唔少 darkfrank 發表於 2014-8-4 23:13
TOP
darkfrank 當前離線
後悔一直都唔買 ! kcstudiohk 發表於 2014-8-4 23:20
再係下面墊野會有更進一步提升 我試過moongel darkfrank 發表於 2014-8-4 23:21
wetsandals 當前離線
初級會員
derekyu 當前離線
中級會員
爬文,Isoacoustic都唔系唯一有既喇叭架,佢專利也唔系頭一家。 唔知有乜師兄識得玩Cubeman?價錢平過Isoac ... derekyu 發表於 2014-8-7 17:16
kinghung 當前離線
呢隻就係大陸老番版,名為"港版" darkfrank 發表於 2014-8-7 17:30
KX4 當前離線
同埋呢隻老番...亦都唔係平過正版好多... tao 仔賣緊成七舊水人仔.. kcstudiohk 發表於 2014-8-7 23:16