bbqaaq 當前離線
進階會員
因為我見ZOWIE係台灣果邊既評價都唔錯 我自己本身唸過買SENSEI..但係真係有D貴..而且聽過有甩漆既問題 話時 ... tomssad 發表於 2012-12-22 22:38
TOP
tomssad 當前離線
初級會員
嗯, 你可以pm 99sir問下又得去團購專區問下又得 其實你budget幾多? sensei 貴可以考慮下raw, or raz ... bbqaaq 發表於 2012-12-22 22:46
jamesfong11 當前離線
中級會員
其實我想買ZOWIE好耐了 只係一直搵唔到窿路... 我有上過99SIR個網..但係搵唔到EC1/2 EVO 如果我想淘寶 ... tomssad 發表於 2012-12-22 23:24
Tmall果D都仲ok 不過都係問下99sir先啦 jamesfong11 發表於 2012-12-22 23:51
ben_king 當前離線
百萬傻炳 當前離線
Zowie 個 scroll wheel 好緊 呢個係佢特色 但我覺得唔太方便 我隻ec1同am都係o係台北買 ec1個手感似death a ... 百萬傻炳 發表於 2012-12-23 20:44
咁請問如果用開G400用EC2/EC好D? tomssad 發表於 2012-12-23 09:03 PM
Nothing4 當前離線
Banned
呢d好個人 我自己就鐘意ec1多d 按size比較 ec1 > ec2 百萬傻炳 發表於 2012-12-23 21:11