回復 9# raisin
佢既賣點同級價位 係講最大既加速度50G 玩戰地3輕功水上漂.

TOP

回復 10# JayHon
外設野食水好深 夠自己用就好..sensei會甩漆再加個驅動極度唔好用.

TOP

回復  raisin
佢既賣點同級價位 係講最大既加速度50G 玩戰地3輕功水上漂.
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:07


唔明, 即係點解DA2013弱爆?

佢個賣點唔吸引, 佢個賣點同級產品都有, 同級產品個加速度大D, 定係同級價位玩BF3水上漂但DA唔得?

TOP

回復 13# raisin
隻滑鼠會自己走,你好難控制到 我點Set都好 都係咁

TOP

回復 13# raisin
個陣仲未流連EPC 100蚊賣出去 真心蝕到嘔 仲要用左唔夠兩個月..

TOP

回復  raisin
隻滑鼠會自己走,你好難控制到 我點Set都好 都係咁
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:13


呢D情況正常係唔會發生... 拎去保養咪得lor

同埋隻mouse自走, 師兄都用咗兩個月, 仲用到甩coating?...

TOP

回復 16# raisin
我諗師兄有樣野你唔知,你有無發現香港d Razer產品盒面都有大陸字?所謂既代理 只係一張卡片 你仲要send email比佢約時間同你收件野 所以好多人Razer產品有問題 整到既就自己整 老實講 說白左就係水貨

TOP

回復  raisin
我諗師兄有樣野你唔知,你有無發現香港d Razer產品盒面都有大陸字?所謂既代理 只係一張卡片  ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:19


我知呀~ 不過就算代理唔理, 你都可以直接搵razer做RMA的
係麻煩D囉, 要出幾封email同埋寄速遞~

TOP

你岩岩問我隻2013 4G有咩唔好?多的是 125,500的刷新率會容易丟幀/滑鼠既微動偏軟/磨砂面甩硬皮/鍵程短/尾端我個隻就會發熱

TOP

回復 18# raisin
老實講Razer既產品,華而不實 一早放棄左呢個品牌,走Gaming路線既牌子 而家多的是

TOP