呢個價錢 強烈推介你IKBC啦

TOP

呢個價錢 強烈推介你IKBC啦
wongcc2006 發表於 2013-10-29 23:19



    其實Ducky唔好咩?畢竟我係新手,應該分唔到掛?(不過我都想買到好野既!)

TOP

其實Ducky唔好咩?畢竟我係新手,應該分唔到掛?(不過我都想買到好野既!) ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:22



    你試完其他就會覺得ducky唔好

TOP

你試完其他就會覺得ducky唔好
barickcyli 發表於 2013-10-29 23:27


你地咁講,又唔想買Ducky ,,,

但我又想玩下背光好難搞

想問下IKBC果隻幾錢+有冇得加燈?

TOP

你地咁講,又唔想買Ducky ,,,

但我又想玩下背光好難搞

想問下IKBC果隻幾錢+有冇得加燈? ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:30



    加燈超easy...焊過野就一定識...

TOP

加燈超easy...焊過野就一定識...
barickcyli 發表於 2013-10-29 23:35



    我唔識呢最衰魔鬼sir有冇幫手搞?

TOP

我唔識呢最衰魔鬼sir有冇幫手搞?
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:39



    有,放多幾條紅色ge魚就得

TOP

有,放多幾條紅色ge魚就得
barickcyli 發表於 2013-10-29 23:40



    諗緊加唔加燈,定就咁玩

TOP

諗緊加唔加燈,定就咁玩
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:44



    http://bbs.dgtle.com/thread-167404-1-1.html

TOP

不如咁啦, 你真係想要隻好既正既背光
加夠1k多少少, 整隻k70/max/osmium啦

f-104 呢d ,話就話背到光, 但其實佢套鍵帽未真係叫"完全背光"嫁
都係果句, 你買完, 玩耐左又覺得唔夠好, 倒不如一開波買好d

TOP