wongcc2006 當前離線
進階會員
TOP
cissylove121 當前離線
中級會員
呢個價錢 強烈推介你IKBC啦 wongcc2006 發表於 2013-10-29 23:19
barickcyli 當前離線
其實Ducky唔好咩?畢竟我係新手,應該分唔到掛?(不過我都想買到好野既!) ... cissylove121 發表於 2013-10-29 23:22
你試完其他就會覺得ducky唔好 barickcyli 發表於 2013-10-29 23:27
你地咁講,又唔想買Ducky ,,, 但我又想玩下背光好難搞 想問下IKBC果隻幾錢+有冇得加燈? ... cissylove121 發表於 2013-10-29 23:30
加燈超easy...焊過野就一定識... barickcyli 發表於 2013-10-29 23:35
我唔識呢最衰魔鬼sir有冇幫手搞? cissylove121 發表於 2013-10-29 23:39
有,放多幾條紅色ge魚就得 barickcyli 發表於 2013-10-29 23:40
諗緊加唔加燈,定就咁玩 cissylove121 發表於 2013-10-29 23:44
bbqaaq 當前離線