MAX X9
我同ching一樣都係k70 x9 二選一
雖然k70 d燈正,但x9 個design實而不華
所以買左x9 茶 紫 ...
_恆_ 發表於 2013-11-3 18:14 
茶唔太岩我用,覺得同薄膜差唔多,又冇乜聲
反而紅軸好爽,真係有種 " 禁制"既感覺,又有啪啪聲 ( 可能我打字大力,我平時打字都有小小啪啪聲) , 係有個問題就係太易唔小心click 埋其他制 , 好似我而家用緊Max 成日唔小心click 到個CAPS 制
另外,其他機械鍵盤 space 制好似會用唔同色既軸 ? 我見到我果個好似一樣用緊紅軸 ( 唔識拆,拆左怕裝唔返上去 )
不過如果MAX 有青軸我應該會買青軸,真係有打字機聲 |