應該有排用 ,,,,


不過等KBT Race 2 出左,就會買隻青軸返黎玩下
cissylove121 發表於 2013-11-3 16:46



但我玩咗1個月
就忍唔住買deck喇....

TOP

回復  cissylove121


Ching 如果你買變燈色既套一起買share運費:)
Shin 發表於 2013-11-3 17:40


我應該唔會咁快買住,我諗玻璃紙應該一樣做到呢個效果

TOP

MAX X9
我同ching一樣都係k70 x9 二選一
雖然k70 d燈正,但x9 個design實而不華
所以買左x9 茶 紫 ...
_恆_ 發表於 2013-11-3 18:14


茶唔太岩我用,覺得同薄膜差唔多,又冇乜聲

反而紅軸好爽,真係有種 " 禁制"既感覺,又有啪啪聲 ( 可能我打字大力,我平時打字都有小小啪啪聲) , 係有個問題就係太易唔小心click 埋其他制 , 好似我而家用緊Max 成日唔小心click 到個CAPS 制

另外,其他機械鍵盤 space 制好似會用唔同色既軸 ? 我見到我果個好似一樣用緊紅軸 ( 唔識拆,拆左怕裝唔返上去)

不過如果MAX 有青軸我應該會買青軸,真係有打字機聲

TOP

但我玩咗1個月
就忍唔住買deck喇....
JayHon 發表於 2013-11-3 18:19



    Deck 貴野黎 , 學生冇錢買

   最多買隻Race II 返黎玩就算

TOP

茶唔太岩我用,覺得同薄膜差唔多,又冇乜聲

反而紅軸好爽,真係有種 " 禁制"既感覺,又有啪啪聲 ( 可能我打 ...
cissylove121 發表於 2013-11-3 07:02 PM



青聲係正,但係夜晚打機比人XYZ

TOP

本帖最後由 cissylove121 於 2013-11-3 19:27 編輯
青聲係正,但係夜晚打機比人XYZ
_恆_ 發表於 2013-11-3 19:13



    但個手感真係好正 , CLICK 果一下真係冇得頂

同埋唔知係唔係果日我企係到試 , 我覺得黑軸都唔係好重姐

同埋聽人地講茶軸有二段感?我果日又係冇乜feel ,, 反而紅軸直上直落,又真係幾好feel

TOP

價格多少?紅軸吵唔吵?

TOP

價格多少?紅軸吵唔吵?
alp2134 發表於 2013-11-5 19:41



    1000 , 睇你打得大唔大力啦,機械KEYBOARD點都會有聲既 ,,,對於我黎講就唔算嘈囉

青嘈先最嘈

TOP

茶唔太岩我用,覺得同薄膜差唔多,又冇乜聲

反而紅軸好爽,真係有種 " 禁制"既感覺,又有啪啪聲 ( 可能我打 ...
cissylove121 發表於 2013-11-3 19:02



    打字大力就真係玩灰軸啦(一齊玩灰軸啦啦啦~

但我玩咗1個月
就忍唔住買deck喇....
JayHon 發表於 2013-11-3 18:19



ching真係有錢.........一個月就買deck

TOP

先前係到諗左好耐,到底買K70 / Max Keyboard呢?!

最後都係買左Max Keyboard, 原因係諗諗下都係唔太鐘意K ...
cissylove121 發表於 2013-11-3 00:21


師兄,用左2日,感覺如何呢?因為小弟想買隻有背光鍵盤,試了Ducky 又不太喜歡佢個shift同enter鍵,請指教.

TOP