公司先啱用無刻啊
monsterz 發表於 2014-1-16 16:19



    我公司用黑同黑..不過D黑字比我用到差不多變了無黑, 我自己用沒問題, 不過一有同事過來借用部電腦打少少野時...即時說..沒晒D字點打....我當場

TOP

會嗎…
紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:27



    夠低調

    唔會有字落色嘅問題

    師奶, 姐姐, 妹妹仔會好好奇咁問你點打

    D八卦同事輕易唔敢郁你部機, 都唔知打咩

TOP

咁複雜既野我吾識
搵AR SIR  買架JA

白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?
紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:09



    白粉2色係ikbc個套

TOP

點解唔換上Filco2色?

TOP

白粉2色係ikbc個套
michaelyiu10 發表於 2014-1-16 18:46
^^

TOP

我公司用黑同黑..不過D黑字比我用到差不多變了無黑, 我自己用沒問題, 不過一有同事過來借用部電腦打 ...
炎冬 發表於 2014-1-16 16:33


LOL 你是偶像

TOP

夠低調

    唔會有字落色嘅問題

    師奶, 姐姐, 妹妹仔會好好奇咁問你點打:h ...
monsterz 發表於 2014-1-16 16:49


Haha. 又有你既道理
其實我一直都最鐘意無刻。 無刻最有FEEL

最衰自己吾識盲打

TOP

點解唔換上Filco2色?
sasuke 發表於 2014-1-16 21:08


果套okay ga …… 幾好按

但我偏向鐘意HHKB 果類PBT
OR SP果個感覺既二色。。。

TOP

果套okay ga …… 幾好按

但我偏向鐘意HHKB 果類PBT
OR SP果個感覺既二色。。。 ...
紫楓鈴 發表於 16-1-2014 22:48


咁就tinlong師兄post果張SP Valentine

TOP

本帖最後由 dragonken 於 2014-1-17 01:23 編輯

Klaxon


Cherry Classic Beige


Imsto Blank Keys
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP