你岩岩問我隻2013 4G有咩唔好?多的是 125,500的刷新率會容易丟幀/滑鼠既微動偏軟/磨砂面甩硬皮/鍵程短/尾端 ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:24


丟幀... 除咗軟件測出黎既refresh rate唔係constant之外, 師兄用起上黎覺唔覺? 同埋如果1000Hz唔丟幀, 咁點解唔用1000Hz呢...
鍵程同硬度應該成反比........ 鍵程越短, 應該越硬...  (槓杆原理)
甩皮係一個問題...
發熱... 都只係佢個蛇LOGO粒LED發熱啫, 而且只係微溫... 如果有問題咪熄咗佢lor.... (當然會無咁靚)

產品出廠有問題當然要RMA... 唔通其他牌子 (望著Logitech) 就唔會有問題?

唉, 我都唔係想幫Razer辯護 (Razer可以俾番$0.5/post我嗎?) , 不過師兄D理由又說服唔到人話佢係弱爆

TOP

回復  raisin
老實講Razer既產品,華而不實 一早放棄左呢個品牌,走Gaming路線既牌子 而家多的是 ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:25


DeathAdder 同埋某一、兩隻mouse係Razer少數做得好既產品
不過新版係貴D, 呢個時候買3.5G/Black Edition真係比較明智

TOP

回復 22# raisin
當師兄有機會買/長期用 你就明白我感受了.

TOP

回復  raisin
當師兄有機會買/長期用 你就明白我感受了.
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:39


我有隻Imperator連續用咗幾個月, 唔太感受到師兄既問題...
可惜我無DeathAdder

TOP

想請教兩位
有冇邊隻mouse係覺得真係好用
又冇乜伏既呢?
係好用既話 呢家隻MLG要來收藏都絕對值得
因為手比較大 MLG+鋁pad+有d手汗
有時會樃唔住隻手 而造成阻礙咗移動

TOP

想請教兩位
有冇邊隻mouse係覺得真係好用
又冇乜伏既呢?
係好用既話 呢家隻MLG要來收藏都絕 ...
JayHon 發表於 7-10-2013 17:06


每個牌子都有各自既伏, 似乎要一隻完美既mouse都幾難

Sensei個電鍍coating呢, 係會甩既... 原版銀面會, MLG版黑鋼面就唔清楚了
Sensei Raw Glossy 少咗coating呢樣嘢, 雖然spec及用料較差, 但就無乜聽過佢有伏...

其他SS mouse... Kinzu 同 Kana sensor較弱, Kana V2就唔錯...

Logitech 除咗微動易壞 (好多Logitech mouse都係, 同埋買時check清楚先好離開間鋪) 之外都幾好呀, G500個殼真係唔會甩皮 (我隻G500用咗年幾都無甩, 我諗G500S都係), 另外G400都唔錯

Razer DA算少伏, 但既然樓上可以講到咁多問題出黎, 我都唔方便係度話佢無乜伏了.... Taipan, Imperator, 新版Naga好似都OK, Razer其他mouse除有特殊喜好之外都不太建議
   
Roccat Savu, Kone系列都好好呀... 問題就係佢有用coating既地方一樣有機會甩 (我隻Savu係office用咗一年左右, 用到層coating有少少變咗啞色, 磨砂既地方會變滑)

CM Storm 抵玩功能強, 但果D扮金屬色既膠位好易甩coating

Tt好少見專業分析, 不作評論

Zowie 算係比較簡約既牌子, 無乜出事 (Mico/EC sensor較差, 其他如EC Evo, FK, AM等都OK), 係DPI設定奇怪, 功能少同埋用TTC微動 (非主流)

Gigabyte抵玩功能強, 但係質感較cheap (個人主觀感覺 )

Mionix 手形好fit某D人, 但唔知會唔會甩coating, 同埋微動太軟

另外, 好多高檔mouse都會用到Avago 9500/9800呢兩個 sensor (多數5000/5600/5700/8200DPI laser都係), 前者 (如Sensei, G500) 有少少唔均速, 後者 (如Sensei MLG, G500S, Taipan) 因為smoothing algorithm關係會有少少input delay (好似新firmware解決/紓緩咗問題)

亦有D用到Philip Twin Eye 呢個牌子既sensor (某D 4000/5600/8200DPI laser), 尤其係Madcatz RAT/MMO系列, 個sensor可以出現各式各樣的問題

TOP

每個牌子都有各自既伏, 似乎要一隻完美既mouse都幾難

Sensei個電鍍coating呢, 係會甩既... 原版 ...
raisin 發表於 2013-10-7 17:29
我真係估唔倒師兄你咁用心
用咁大篇幅去解答我
直情有野學tim 唔該曬
我買MLG之前 有留意既牌子
有幾個 SS, TT(RAT 7/9), LOGITECH
最後都係揀咗要外表
有機會再出去試吓你既介紹先

TOP

我真係估唔倒師兄你咁用心
用咁大篇幅去解答我
直情有野學tim 唔該曬  
我買MLG之前 有留意既 ...
JayHon 發表於 7-10-2013 17:58


SS Sensei除咗貴之外都好好呀

RAT7/9係 Cyborg/Madcatz, 唔係Tt @@

TOP

SS Sensei除咗貴之外都好好呀

RAT7/9係 Cyborg/Madcatz, 唔係Tt @@
raisin 發表於 2013-10-7 18:02

死喇 咁係邊隻mouse
BMW有份設計ga?
我睇既係嗰隻。。。

TOP

死喇 咁係邊隻mouse
BMW有份設計ga?
我睇既係嗰隻。。。
JayHon 發表於 7-10-2013 19:04


果隻係 Tt Level 10M

TOP