想請教兩位
有冇邊隻mouse係覺得真係好用
又冇乜伏既呢?
係好用既話 呢家隻MLG要來收藏都絕 ...
JayHon 發表於 7-10-2013 17:06 
每個牌子都有各自既伏, 似乎要一隻完美既mouse都幾難 
Sensei個電鍍coating呢, 係會甩既... 原版銀面會, MLG版黑鋼面就唔清楚了
Sensei Raw Glossy 少咗coating呢樣嘢, 雖然spec及用料較差, 但就無乜聽過佢有伏...
其他SS mouse... Kinzu 同 Kana sensor較弱, Kana V2就唔錯...
Logitech 除咗微動易壞 (好多Logitech mouse都係, 同埋買時check清楚先好離開間鋪) 之外都幾好呀, G500個殼真係唔會甩皮 (我隻G500用咗年幾都無甩, 我諗G500S都係), 另外G400都唔錯
Razer DA算少伏, 但既然樓上可以講到咁多問題出黎, 我都唔方便係度話佢無乜伏了.... Taipan, Imperator, 新版Naga好似都OK, Razer其他mouse除有特殊喜好之外都不太建議
Roccat Savu, Kone系列都好好呀... 問題就係佢有用coating既地方一樣有機會甩 (我隻Savu係office用咗一年左右, 用到層coating有少少變咗啞色, 磨砂既地方會變滑)
CM Storm 抵玩功能強, 但果D扮金屬色既膠位好易甩coating
Tt好少見專業分析, 不作評論
Zowie 算係比較簡約既牌子, 無乜出事 (Mico/EC sensor較差, 其他如EC Evo, FK, AM等都OK), 係DPI設定奇怪, 功能少同埋用TTC微動 (非主流)
Gigabyte抵玩功能強, 但係質感較cheap (個人主觀感覺 )
Mionix 手形好fit某D人, 但唔知會唔會甩coating, 同埋微動太軟
另外, 好多高檔mouse都會用到Avago 9500/9800呢兩個 sensor (多數5000/5600/5700/8200DPI laser都係), 前者 (如Sensei, G500) 有少少唔均速, 後者 (如Sensei MLG, G500S, Taipan) 因為smoothing algorithm關係會有少少input delay (好似新firmware解決/紓緩咗問題)
亦有D用到Philip Twin Eye 呢個牌子既sensor (某D 4000/5600/8200DPI laser), 尤其係Madcatz RAT/MMO系列, 個sensor可以出現各式各樣的問題 |