E+D 3D printer 要去到咁高速咩?
x850xtpe 發表於 2013-10-19 18:23


宜家D 3D PRINTER慢到其實不能接受....玩玩下仲得 實用=無用
唔計大量生產 如果要拎黎試野都要PRINT好耐一舊

所以唔明點解有一批人砌完一部又一部 反而係享受砌機而唔係學畫圖

TOP

用磁石可以參考呢部
http://www.zeczec.com/projects/atom

TOP

http://item.taobao.com/item.htm? ... ogid=p2001544971d3c
各位CHING 依個係唔係3D PRINTER

TOP

TOP

回復 14# mming1106


    唔知有冇中文版..
我用GOOGLE 翻譯唔到...
另外佢係軟件?

TOP

回復  mming1106


    唔知有冇中文版..
我用GOOGLE 翻譯唔到...
另外佢係軟件? ...
benng1hk 發表於 2013-10-20 15:58

係全套3D圖紙 & pdf檔

TOP

回復 16# mming1106


    喔...即係OPEN SOURCE 佢當自己野賣

TOP

大陸係咁架啦,佢唔拎埋專利算有品了

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2013-10-21 11:58 編輯
E+D 3D printer要去到咁高速咩?
x850xtpe 發表於 2013-10-19 18:23


高速是期望,但現實世界要照顧的事很多,不是隨便改一下齒輪比就快得起來。單單是噴頭出膠速度,已跟不上設計者的期望。再來就是高速轉向的巨大impact,根本沒考慮到設計去,大概又是強來用軟體限制速度,去自欺欺人。

TOP