師兄之前用邊隻hotend?
hon2013 發表於 2014-2-15 00:57 
都係啲普通j head peek 身戈啲,之前淘宝買咗個好似係假peek 料,成日print print 下個熱頭kick 倒件打印件,印印下成個斜咗,戈時仲係買咗機冇兩個月,後來先知啲打印料喺熱塊上面流出,久唔久一滴咁滴落黎,個熱頭行返戈個位,高咗kick落去咪失步lo,戈個peek 仲要開230度倒仲有啲溶溶地,我以為係我較溫度問題,但我換另一個j head又冇問題(用同一組熱敏電阻),後來我喺淘宝買e3d 戈時同戈個賣家傾過,佢教我用水喉膠布繞十几圈個peek 同熱塊戈個位,咁就唔會再漏(其實戈時我未決定買,佢咁樣講一講,我可能用返舊戈個唔買佢個e3d,但佢冇咁做)我覺得佢有咁嘅心,賣比我嘅野就算差都唔會搵笨,依家呢個世代買野,好睇老闆人品,所以就幫佢買咗兩個e3d。 |