擁有可車鋼材機械的朋友啊.... 有神人朋友真便利呢.
ma_hty 發表於 2014-2-12 19:17



    若果胆粗粗可以買個國小型車床,六合一戈種,可以車木同軟金屬銅鋁都得,五百几人仔,部件多數係鋁同尼龍,若金屬版要千二三人仔,可以練手又可以車啲細件野

TOP

http://e3d-online.com/Documentation
要抄不如睇圖啦。不過鋼傳熱冇咁好,改晒用鋼未必work!

TOP

等c hing報告

TOP

等c hing報告
CoffeeCup 發表於 2014-2-12 23:28

報告一下進度暫時止住渴啦,打咗個環繞風扇,

image.jpg (19.89 KB)

image.jpg

image.jpg (33.83 KB)

image.jpg

image.jpg (29.9 KB)

image.jpg

TOP

師兄之前用邊隻hotend?

TOP

師兄之前用邊隻hotend?
hon2013 發表於 2014-2-15 00:57



    都係啲普通j head peek 身戈啲,之前淘宝買咗個好似係假peek 料,成日print print 下個熱頭kick 倒件打印件,印印下成個斜咗,戈時仲係買咗機冇兩個月,後來先知啲打印料喺熱塊上面流出,久唔久一滴咁滴落黎,個熱頭行返戈個位,高咗kick落去咪失步lo,戈個peek 仲要開230度倒仲有啲溶溶地,我以為係我較溫度問題,但我換另一個j head又冇問題(用同一組熱敏電阻),後來我喺淘宝買e3d 戈時同戈個賣家傾過,佢教我用水喉膠布繞十几圈個peek 同熱塊戈個位,咁就唔會再漏(其實戈時我未決定買,佢咁樣講一講,我可能用返舊戈個唔買佢個e3d,但佢冇咁做)我覺得佢有咁嘅心,賣比我嘅野就算差都唔會搵笨,依家呢個世代買野,好睇老闆人品,所以就幫佢買咗兩個e3d。

TOP

分享下安裝心得:
同j head 嘅size 大致一樣啦,做工好好,但拿上手時兩個都有啲位少少花,唔傷大雅
好講一下有咩大細問題,由於我只接觸過rostock kossel 其他機型嘅朋友請體諒呢篇心得唔夠全面:

image.jpg (23.96 KB)

呢度有少少虛位

image.jpg

image.jpg (50.74 KB)

扣住佢戈個環都有虛位

image.jpg

image.jpg (35.09 KB)

我人比較懶,print個介指補返個位算啦,print咗30秒咋

image.jpg

image.jpg (21.99 KB)

呢個扣就重新print過

image.jpg

TOP

分享下安裝心得:
同j head 嘅size 大致一樣啦,做工好好,但拿上手時兩個都有啲位少少花,唔傷大雅
好講一 ...
Gulliver501 發表於 2014-2-15 01:49


師兄,我未開始裝機,手上膠件個Effector 中心孔細好多,
安裝說明都係dup M5牙然後Push Fit裝係Efffector。
見你而家呢個中心孔大好多,係咪自己開大?Push Fit直上J head係咪?
請指教,謝謝~

TOP

師兄,我未開始裝機,手上膠件個Effector 中心孔細好多,
安裝說明都係dup M5牙然後Push Fit裝係Efffecto ...
edgeyim 發表於 2014-2-15 10:25



    佢個E3D 唔係用 M5 push fit架.. 所以effector 孔係改大左.我都有一枝大陸E3D,  不同佢枝唔同. 我果枝可以用番原來個effector..唔洗改孔, 但我就重未有時間裝來試

TOP

師兄,我未開始裝機,手上膠件個Effector 中心孔細好多,
安裝說明都係dup M5牙然後Push Fit裝係Efffecto ...
edgeyim 發表於 2014-2-15 10:25



    係,我係sketch up 改,直征16mm就可套j head /e3d 最頂個環,effector頂戈個環改大到直徑13mm夠氣動接頭過,氣動接頭直接裝入j head度,因為我個effector 用pla 試過用得耐j head 溫度傳上去變咗型,後來effector 改用abs Print 耐高溫啲,但abs唔耐磨,扭幾次拆幾次就滑牙,後來最終方案係直接改大佢氣動接頭直接jhead 最省事放心。

TOP