lok418 當前離線
進階會員
TOP
benng1hk 當前離線
你問左乜敏感野? Offer 發表於 2014-4-28 21:10
這間12V 都好似OK 雖然我唔印ABS.. lok418 發表於 2014-4-28 22:44
師兄..你D碳管邊到搵 你LIST左果間冇賣 另外..200MM長..返到香港自己CUT? ... benng1hk 發表於 2014-4-28 23:07
我買果2隻 一種唔係炭纖 係膠條 我用左200mm都無問題 都仲用緊 而我又最近買左7條炭纖 幫我cut 但cu ... lok418 發表於 2014-4-28 23:21
167pk 當前離線
Banned
回覆 benng1hk 唔好加HEATBED 堆pla 配件會比熱到軟晒 167pk 發表於 2014-4-29 02:04
dtom 當前離線
bibilubi 當前離線
加得 HB 既無理由用 PLA 印膠件啦 如果電子野放底, Driver 都要風扇散熱, 積熱問題應該唔大 反而係 ... dtom 發表於 2014-4-29 13:41