http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=16645940646
這間12V 都好似OK
雖然我唔印ABS..

TOP

你問左乜敏感野?
Offer 發表於 2014-4-28 21:10



    終於問到佢真身係咩野了
http://item.taobao.com/item.htm? ... racelogww=ltckbburl

同KSC 師兄同一TB店

TOP

這間12V 都好似OK
雖然我唔印ABS..
lok418 發表於 2014-4-28 22:44



    師兄..你D碳管邊到搵
你LIST左果間冇賣
另外..200MM長..返到香港自己CUT?

TOP

師兄..你D碳管邊到搵
你LIST左果間冇賣
另外..200MM長..返到香港自己CUT? ...
benng1hk 發表於 2014-4-28 23:07



    我買果2隻 一種唔係炭纖 係膠條 我用左200mm都無問題 都仲用緊
而我又最近買左7條炭纖 幫我cut 但cut得唔係好好條條有誤差自己磨

TOP

我買果2隻 一種唔係炭纖 係膠條 我用左200mm都無問題 都仲用緊
而我又最近買左7條炭纖 幫我cut 但cu ...
lok418 發表於 2014-4-28 23:21



    明白...有時間去我琴日個POST 留下手毛
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  benng1hk


唔好加HEATBED

堆pla 配件會比熱到軟晒
167pk 發表於 2014-4-29 02:04



    我都有諗過依點..如果真係要加的話要買2塊玻璃..用顯微鏡果隻夾片扣..不過..唔知有冇咁大

TOP

加得 HB 既無理由用 PLA 印膠件啦
如果電子野放底, Driver 都要風扇散熱, 積熱問題應該唔大
反而係怕皮帶位最近 HB 長期受熱會點啫
所以個三角點都要大尐

TOP

皮帶改用單車:

via HKEPC Reader for Android

TOP

加得 HB 既無理由用 PLA 印膠件啦
如果電子野放底, Driver 都要風扇散熱, 積熱問題應該唔大
反而係 ...
dtom 發表於 2014-4-29 13:41



    其實都諗緊可唔可以一雞兩味方便..如果加個開關制係HB 電線中...唔知會唔會影響供電效果...

TOP