大陸物流停哂因為扣關扣得太勁。想買extruder同hot end都唔買住。
prof2034 發表於 2014-9-20 22:14



    你有冇幫襯高人果間??
佢2樣都有...

又或者..集運到一炮過用順豐...
感覺上順豐比較易清關...

TOP

回覆 11# benng1hk
年年大時大節前, 用邊間都死.

"【緊急物流通告】
2014-09-18
由於現時各國內海關關口對往來中港兩地過境車輛加強抽查安排,導致快件報關出口貨物之清關時效受到延誤,嚴重影響貨件運送安排,部分物流集運商亦已宣佈停止發貨。就有關情況,我司會與各物流配送商保持緊密聯繫,盡力維持物流配送服務。惟現有既定之運作亦產生相對影響,故處理貨件時效及配送時間可能比以往有所延誤,敬請耐心等候。有見及此,由即日起,我們將有以下安排: (1)特大配送服務將暫時停止服務,直至另行通知,敬請各會員注意。 (2)為方便各會員更彈性地組合訂單,由即日起,所有貨件之國內免費存倉期,將特別延長至30日(以DimBuy國內倉庫錄入時間為準),直至另行通知。鑑於各會員對上述事故之查詢,反應非常熱烈,以致現時線路非常繁忙,如欲了解進一步最新消息,請留意本司網站及facebook公告。如上述情況對各會員有造成任何之不便,我們衷心致歉。"

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-9-22 11:05 編輯
回覆  benng1hk
年年大時大節前, 用邊間都死.

"【緊急物流通告】
2014-09-18
由於現時各國內海關關口對 ...
prof2034 發表於 2014-9-22 09:27

師兄...你果間係邊間野既FB POST出黎??
我件貨坐緊"火箭"
未命名.jpg

TOP

用點X扣關扣到九彩,終於收到個extruder。但問題又嚟喇,因為念靚訂咗全金屬MK8,有機會會太重同要人手車一個安裝架先裝到。

via HKEPC Reader for Android

TOP

部printer完成好嗎? 有没有近照可分享?

TOP