>>我有時候甚至會覺得... "唉, 仲未用完, 到何時才能再入貨呢?"
這句有共鳴,尤其D顏色強差人意時,掉左佢又 ...
ghost2377 發表於 2015-1-13 00:52



    不要好色又濫膠!

TOP

樓主的STL如果有挑戰性又方便公開可以UPLOAD比大家幫你試印,應該有人幫你印

TOP

>>我有時候甚至會覺得... "唉, 仲未用完, 到何時才能再入貨呢?"
這句有共鳴,尤其D顏色強差人意時,掉左佢又 ...
ghost2377 發表於 2015-1-13 00:52


X2, 使用量少果 d 膠又驚放得耐, 脆化等變質

TOP

X2, 使用量少果 d 膠又驚放得耐, 脆化等變質
elvinlws 發表於 2015-1-13 09:48



    吾曬太陽就不會變脆

TOP

吾曬太陽就不會變脆
Offer 發表於 2015-1-13 10:31


"雪死都"話:室內燈光一樣曬黑,紫外線不容忽視
唔通D膠要搽定防曬?一係鎖入黑房?

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2015-1-13 19:42 編輯

回覆 15# ghost2377

擔心多了, 我的膠料, 回南天硬拼霧氣, 炎夏正午窗邊暴曬, 還是好好的.

說膠料受潮/暴曬 會如何如何的說法, 大概只是 噴頭大多設計不良的古代, 賣家用來忽悠買家的鬼話而已.

TOP

回覆  ghost2377

擔心多了, 我的膠料, 回南天硬拼霧氣, 炎夏正午窗邊暴曬, 還是好好的.

說膠料受潮/暴曬 ...
ma_hty 發表於 2015-1-13 19:34


以前一聽到話D膠絲受潮,好易塞頭,拿拿林買個密實箱倒D防潮珠+吸濕大象象
結果,D絲無受潮,不過變脆..........

TOP

"雪死都"話:室內燈光一樣曬黑,紫外線不容忽視
唔通D膠要搽定防曬?一係鎖入黑房? ...
ghost2377 發表於 2015-1-13 19:25



    抽到乾..
搵埋個鐵箱裝埋佢....

TOP

回覆  fkjohnny

> 係啊,問過一兩間,平均要成7蚊 1cm3, 如果按呢個單價,一個5cm*5cm*5cm既嘢,咪要成9舊水? ...
ma_hty 發表於 2015-1-12 17:31


師兄,介唔介意幫手印一個呢? 其實係一個LG G Watch R 既手錶座黎,唔該晒你

TOP

回覆 19# fkjohnny

> 師兄,介唔介意幫手印一個呢? 其實係一個LG G Watch R 既手錶座黎,唔該晒你

Okay, 傳給我看看.

TOP