ssasawder

TOP

頂底送絲螺絲唔對位...
淨係裝螺絲固定唔裝最左果粒有冇問題?
DSC_0057.jpg
DSC_0059.jpg

TOP

最左面嗰個窿用鑽/占毛整大佢。依個螺絲用黎夾實條膠絲

TOP

回覆 13# 亞基拉


我得枝電批, 應該唔夠力..
唯有等聽日攞去五金睇下有冇得搞...

TOP

回覆 14# esjvpc

你近葵涌我可以幫你

TOP

回覆 15# 亞基拉

已PM 電話
唔該晒

TOP

回覆  esjvpc

你近葵涌我可以幫你
亞基拉 發表於 2015-4-5 13:25



    最鍾意纲友互助

TOP

回覆 15# 亞基拉

唔該晒亞基拉CHING假期都仗義幫忙, 亦解答左好多其他安裝問題
依家全部都已經裝好晒, 陣間插電試行

DSC_0002.JPG (92.17 KB)

DSC_0002.JPG

TOP

睇嚟,部機一路都在改良中

TOP