回覆 1# Offer


    我現時也是用就縐紋膠紙 已經好夠用
如果唔夠實 會係縐紋紙上再加層雙面膠紙 就會好實  又易清理(直接清走雙面膠紙 紋膠紙可以留下)

TOP

回覆 5# Offer


    我在淘寶上找過噴咀 發現好似同我地用緊既唔同
應該搵D隻? 用0.2MM噴咀 SET層高0.05係唔係會易成功D?

TOP

回覆 12# lun7792

如果用0.2咀,0.05層厚........次次印大小小的都要1、2日,失敗仲傷

TOP

updated (photo)

TOP

offer兄 鍵盤大爆走lol

TOP

回覆 7# Offer


    請問有冇呢個mount賣? 或者圖紙

TOP

回覆 6# Offer


    請問金色同藍色部份點樣可以分開?

TOP

回覆  Offer


    請問金色同藍色部份點樣可以分開?
waiyinlwy 發表於 2015-3-26 14:46



    金色果件有粒M3機米在入面

TOP

本帖最後由 waiyinlwy 於 2015-3-26 22:46 編輯

回覆 18# Offer


    係Z果面個凹位個隆度?

TOP