Super169問題可能出係呢度,kisslicer要set center 0,如果唔係會撞頭
08.jpg

TOP

Super169問題可能出係呢度,kisslicer要set center 0,如果唔係會撞頭
menil 發表於 2016-11-20 15:36


唔該哂  ching, 我家陣仲係用緊呢部機.
不過, 我係用 MakerBot Desktop, 佢比 ReplicatorG 快好多好多倍, 而效果差唔多, 不過仲有少少問題, 就係好似落點既膠出多左少少, 結果係如果你印個圓, 落點個位會突出左少少, 唔圓.   而用 ReplicatorG 就出得靚 D (跟之前機王既 profile), 但 ReplicatorG 真係慢到想死.  可能要 tune 下出膠量, 但自己唔係好識, 呢排又懶得攪.

如果 KISSlicer 既 profile 改得掂, 我都有興趣試下, 睇下會唔會又快又正.
ching 可唔可以 分享下你個 profile? (哈哈...懶人都係鐘意用吸星大法.)

TOP

唔該哂  ching, 我家陣仲係用緊呢部機.
不過, 我係用 MakerBot Desktop, 佢比 ReplicatorG 快好多好多倍, ...
Super169 發表於 2016-11-21 08:25


其實我都係麻麻地識SET,大部分都係抄外國懶人包
我部閃豬用左Sailfish firmware
某程度上MakerBot 個software都滿足大部分情況,但去到一D細tune例如top或者loop layer就冇Slic3r咁好
至於ReplicatorG我淨係用來print野,切片功能太差



Kisslicer 我都係直接由Slic3r copy過去,好多野都未set得好好,例如speed同extruder,support我未開始搞
我share出來,大家一齊研究,主要想set好個support,過往用Slic3r print support唔係咁好,遇到複雜件我通常分件,聽聞Kisslicer support處理得比較好,想試下好唔好
https://drive.google.com/open?id=0B6iRorQkcK4ZQkZUMElTNGxDdnM

TOP