rhino , rhinogold
sculptris, zbrush, Meshmixer

TOP

proe/solidwork 除左公司應該唔會有人買反屋企用
jonline 發表於 2016-5-2 09:31


有日在展覽會 小弟和某專業程式 香港代理商老板  吹水
佢講根本 唔介意家庭用戶 用開心板  
無人識用專業程式  就無公司客 會買
唔想人用開心板 其實好簡單
每次登入程式 都要連去伺服 檢查戶名和密碼 像登入電郵一樣
問題係程式商 想唔想 咁做

TOP

好像以前Autocad,都係好多老番,D人用慣左,去打工或自己搞公司的時候,便會買個正板來用,正如window,個個用慣左,好難改用其他的。

TOP

有日在展覽會 小弟和某專業程式 香港代理商老板  吹水
佢講根本 唔介意家庭用戶 用開心板  
無人識用專業 ...
士碌架 發表於 2016-5-2 10:03



3D MAX咁計
你只要上網FILL UP D資料話自己係學生
唔使提供任何證明
已經有個3年KEY
官方好似默許左比人咁用咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

先養大你,然後收割

TOP

先圈養家用市場,再打入商用市場。。。

TOP

用小學雞123design,小朋友都好易學,

TOP

回覆 18# dickdick


    還有幼兒班 Tinkercad ...

TOP

大路行solidworks, 3d Max, autocad.
我習慣用cad(因為用得太熟)

TOP