如果c兄手頭上的碎料食左唔夠飽, 我有d打印左唔要, 可以比你食理佢.
咁無用的打印件可以再生嗎?

TOP

No,係想睇打印完成作品
Offer 發表於 2017/2/20 13:40
其實嗰卷住啲廢料嗰碌就係用廢料打印出嚟㗎啦

TOP

本帖最後由 alancck 於 2017-2-20 14:46 編輯
如果c兄手頭上的碎料食左唔夠飽, 我有d打印左唔要, 可以比你食理佢.
咁無用的打印件可以再生嗎? ...
jerrychan0610 發表於 2017/2/20 13:58
加熱過嘅熟料唔啱胃口生料似意粉感覺好啲...理論上你搵個煲加熱到190度,掉晒啲成品落去,照計應該會溶晒,但係點變翻做絲呢

TOP

好一個自續神器!

環保不浪費是美事, 不過自嬻後打印始終怕中途斷開.. 卡料之類... 可能要看住來print...

TOP

好一個自續神器!

環保不浪費是美事, 不過自嬻後打印始終怕中途斷開.. 卡料之類... 可能要看住來print... ...
diy0627 發表於 2017/2/20 14:54
其實只要過到進料摩打嗰位,之後就算斷咗,最多影響回抽,其他野冇乜影響

TOP

其實嗰卷住啲廢料嗰碌就係用廢料打印出嚟㗎啦
alancck 發表於 2017-2-20 14:21


失覺晒

TOP

失覺晒
Offer 發表於 2017/2/20 15:24

有啲似食自己無限loop,自己打印嗰卷料器嚟卷自己

TOP

回復 1 #alancck

色魔再現人間!

師兄! 這個設計好似快手好多喎!

戰鬥碗

TOP

回復 alancck

色魔再現人間!

師兄! 這個設計好似快手好多喎!

戰鬥碗
palpatrick 發表於 2017/2/20 18:05

如果時間把握得好,唔洗 一分鐘就攪點

TOP

不過我都係小小覺得接咗之後,條絲個連接位個直徑將會有一定誤差
本身條管係2mm ID,依然係有0.25mm偏差存在,係部分情況下會唔會有overextrudion???
假如係3mm直徑料嘅情況下,似乎更可行???

TOP