同一幅圖,各人畵法都唔同,冇話邊個一定啱,用你自己喜歡嘅方法就得,唔使特登唔用 solid tools 嘅。不 ...
gorto 發表於 2013-7-31 00:29 
都唔係架, 如果可以減少用 solid tools, 唔駛成日諗住 group 野, 可以一野畫落去, 每一舊野都會靚仔 d 架.
就以條圓柱為例, 如果係 group 左再 rotate, rotate 完全即時變哂多邊形顯示. 但係如果唔 group 佢先 rotate 再夾, 就可以當番係圓柱. 本來係無需要 group 既, 但係我習慣左每一件獨立既野都先 group 起佢, 結果成日破壞左佢原有既特性.
不過, 我諗野成日一舊舊, 好似呢個圖, ching 一開始就諗定成舊拉起再移位, 而我就一開始諗住做三舊野結合 (圓柱同兩個四方體, 畫果陣最多只係變成圓柱加T, 唔會諗一件頭). 正路應該少d件數會好 d, 所以我都要學下盡量拆件時唔好拆咁細. |