回復 29# 絕對好奇
我唔係講卡左膠, 係講 unload 唔番條膠既問題.
我試過將留左紅管內既膠條, 插入原本既膠管, 個頭係插唔入既.
果度足足有 2.2mm, 比我地條膠粗左 0.5mm.
你睇下我拆出黎既膠就會明了, 我家陣插番一半入去, 留番少少突出黎.
由膠管拉番出黎既膠, 係明顯粗左既, 肉眼都可以睇得出.
我試過放番入機頭, 由下面向上拉, 粗左既頭係過唔到連接機頭既金屬管頂的.
如果一條正常既膠, 係可以好輕鬆咁通過的(當然, 過唔到就 load 唔到膠).
換句話講, 條膠條入左去,轉左去一條更粗既管, 液化後會變成同佢既容器一樣粗.
當我想 unload 時, 就會卡死在條金屬管既頂位, 唔可以向上拉了. |