本帖最後由 Super169 於 2016-3-2 12:08 編輯
用我部cheap 雞 FDM 試印左架小車, 4cm長。




十分勉強
ustkl 發表於 2016-3-1 22:07



ching 好勁呀.  4cm 既車仔...比我印, 肯定痂埋一舊, 今晚番去試下先.

ching 可唔可以用你部 DLP 印番同一呎吋既車仔, 好想睇下兩者既差距有幾大.  唔該哂先.

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-3-2 18:12 編輯

回覆 21# Super169

部DLP 由於有D設計改左,拆左D件未裝返。所以未用得住。

至於可否用小DLP projector, 由於是用led做光源,因沒有UV所以未能固化膠料。有外國高手嘗試把LED改成UV LED. 我追左一輪post但到而家都冇乜下文。

其實TI係有官方solution 做UV pico DLP.
不過貴過一部dlp projector 好多下.

架車仔唔算難印,只要痴得實個平台。我加左10mm brim 來印。



(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

架車直印會無左個車牌!

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-3-2 23:33 編輯

回覆 23# alexhon


再接再礪, 3cm 0.05 layes
P1150056.JPG
呢個係0.1, 但拆support拆衰左,減support 再印0.05

P1150059.JPG

P1150060.JPG
神奇的事發生了, 之前消失了的後鏡竟然出返來

TOP

回覆 24# ustkl
我印到,但出唔到最尾隻翼..

TOP

回覆 25# alexhon

用乜slicer? 我用kisslicer,

TOP

本帖最後由 alexhon 於 2016-3-3 10:57 編輯
回覆  alexhon

用乜slicer? 我用kisslicer,
ustkl 發表於 2016-3-3 09:24


CuraEngine
IMG_3242s.JPG
無左隻左倒鏡及尾翼得幾絲

kisslicer << 等我試試!謝

TOP

8-20K 係一個好吊鬼嘅價位,可以買一部名廠FDM, 但係又唔係好夠買光固化機. 1/160 車仔得果幾cm長,除非對 ...
ustkl 發表於 2016-2-29 18:43


咁 50K 又有咩好介紹?

TOP

http://tieba.baidu.com/p/3459071864?pn=90&

26800 人仔白老鼠, 0.2mm 噴咀

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-18 01:16 編輯

回覆 29# dj-x

https://world.taobao.com/item/52 ... 4.0.0.ZwP3bI#detail

其實部機是否存在? 已出售了一年, 一點消息也search不到。淘上的照片也只是3D rendering 不是實物。

FDM 能印成這樣真是無話可說, 但用幼咀要費多很多時間打印。

原來改左名
http://www.raco3d.com/lkkj/

TOP